Bleier

Hvilke bleier foretrekker dere og hvorfor?

Noen som vet om det er 2 forskjellige pampers 3? Var på butikken her om dagen og da var det helt skrapa for de minste størrelsene så je ble å kjøpe en megapack med strl 3 (stod aktive fit på, mn er d vanlig strl 3 eller ?, har ikke begynt å bruke dn ennå)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Pampers har "new baby" i str 1, 2 og 3. I str 3 (og oppover) har de "baby dry" og "active fit".

Her er pampers active fit favoritten. Synes den har bedre passform og lekker mindre enn baby dry pga den kanten rundt lårene.

Bruker libero og de er helt greie. Skal etterhvert teste ut rema 1000 sine egne, god erfaring med de fra bhg jobb

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi bruker pampers new baby nr 3:) når han skal ha større bleie blir det pampers active fit:)

Jeg bruker Rema 1000 bleier. Fra størrelse 7kg og oppover (hun veier 8)

Det er de enestenbleiene vi har prøvd som ikke lekker, derfor er jeg fornøyd med dem og ikke Pampers/Libero :)

Sent from my iPad using BV Forum

Coop

Bruker Libero Up&Go hjemme, comfort fit i bhg. Lillemor får utslett av alle andre merker...

Vi bruker Rema1000-bleiene og er kjempefornøyd. :)
Brukte Pampers når hun var lita. Vi har prøvd masse forskjellig fra Libero i senere tid, med de lekker bare og hun blir fortere sår av dem.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi bruker Libero Up&go og Comfort fit. Det hender jeg kjøper Rema 1000 eller First Price-bleiene, de holder faktisk mål :)

Har en gutt på 6 mnd. Vi bruker Rema 1000 sine nr. 4.
Han er lett bevegelig i dem og de "holder på lukta" ;)

Lillebror har nettopp begynt med Libero 5, up & go og vanlig. Storebror bruker det samme bare i 7. :-) nå skal vi prøve oss på bleieslutt i julen. Får vi se hvordan det går. :-) i barnehagen har han brukt Rema 1000 sine, er mye mer fornøyd med de enn Coop sine. Minner litt om Libero. Men han begynte å tisse igjennom de i barnehagen nå. (Samler visst opp så mye om gangen.:-) Jeg jobber i barnehage og jeg er ikke super glad i pampers, syns og de lukter og blir så geleaktig når det er tiss i de. Men brukte pampers i begynnelsen til nr 3 med storebror.

Jeg liker ikke pampers, synes de lekker så og rumpa er alltid sår. Jeg bruker huggies og libero

Pampers og first price. Pampers begynner å bli litt små, så må nok bare holde oss til first price... Veldig fornøyd.. :)

Pampers. Active fit om dagen og baby dry om natten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Libero helt klart! Prøvde pampers også, men likte ikke passformen på disse så godt.

Har rema 1000 egne bleier altså? hmm,visste ikke jeg:PEr de liksom billigere da eller?:) Så de er bra?:)

Storebror brukte pampers og libero, lillesøster bruker rema 1000 sine. Og libero up &go innimellom.
Godt fornøyd med alle typer jeg.æ
Likte ikke coop sine da storebror brukte bleier, rumpa var jo full av gele så fort han tissa en skvett... Og så syntes jeg den var for bred i "klaffen" der teipen skal feste bleia. Ble skikkelig klumpete rundt hoftene og bleia gnagde ham. Men kan jo være de er annerledes nå. Har ikke prøvd dem på frøkna.

Back
Topp