Bleier

MiaDenPia

Elsker forumet
Hvilke bleier foretrekker dere og hvorfor?

Noen som vet om det er 2 forskjellige pampers 3? Var på butikken her om dagen og da var det helt skrapa for de minste størrelsene så je ble å kjøpe en megapack med strl 3 (stod aktive fit på, mn er d vanlig strl 3 eller ?, har ikke begynt å bruke dn ennå)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Jeg var veldig fornøyd med pampers active fit, syns de var bedre enn dry. :)

Vi bruker active fit i barnehagen, og trusebleier hjemme. Forskjellen mellom active fit og baby dry som sikkert er de to du har tittet på er bare at active fit bleien er tynnere. :) Begge like bra, har brukt begge to. Veldig fornøyd med pampers vi:)

Sent from my iPad using BV Forum

Har aldri opplevd at pampers har lekket på 2 år. Bare sånn at det også er sagt. Og ikke syns jeg de lukter heller. Hørt at mange har sagt det. Vi hadde det omvendt med libero, ikke god passform og syns de er for stive.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi bruker Libero da det er den eneste som ikke lekker her..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Storesøster brukte bare pampers. Men så plutselig, begynte nr 4 å lukte så innmari. Vi hadde brukt den en god stund da dette skjedde. En venninne av meg syntes det samme så jeg vet ikke om de forandret noe på den.. Vi brukte libero 5 til hun sluttet. Lillesøster brukte pampers frem til 4, nå bruker vi up&go 5. Men håper å slutte helt i jula da.. :) ang lekkasjer så har jeg vel aldri opplevd det, unntatt hvis bleia har vært overfylt.. Hehe.. Skjedde ofte med storesøster rett etter lille ble født, det var liksom litt mye å huske på :p

Brukte kun Pampers ettersom gutten min fikk stygge utslett av Libero de gangene jeg prøvde dem på ham (og en del andre bleier som ble utprøvd). Active Fit er tynnere enn Baby Dry. Min gutt brukte Baby Dry om natten og ellers kun Active fit på dagtid. Var veldig fornøyd med bleiene og merket aldri noen vond lukt.

Bruker kun libero. Junior tålte ikke pampers. Ble full av sår og utslett av de. Samt andre typer bleier. Nå bruka han up and go kun på natt. Svæææært sjeldent lekkasje iløpet av snart 4 år.

Libero.. pampers stinker, og bare hun tisset litt i bleia, så ramlet den jo langt nedover knea + at den lakk.. aldri hatt problemer med libero..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her bruker vi pampers, da libero bleiene (har bare prøvd nr 1 og 2 av dem, lakk , har ikke opplevd verken lukt eller lekkasje av pampers sine bleier (har prøvd størrelse 1, 2 og 3 av de)

Merkelig nok så lakk ikke selve bleia men de lakk i sia rundt låret der uansett åssen de ble tatt på , dårlig passform til mini min kanskje?

Kan aktive fit bleiene lekke om natta da?

Spørs om ikke jeg må kjøpe vanlig og da, lurte på om jeg skulle prøve libero igjen tror jeg har noen liggende , kanskje de passer bedre nå

Er det noen som har erfaring med noen av de andre merkene på markedet?

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi foretrekker tøybleier, men bruker papir på natta. Bruker da stort sett First Price sine. Likte de ikke før, men nå har de blitt "oppgradert". Aldri opplevd lekkasje fra de, og han tisser myyye på natta.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Bruker kun Libero. Fikk noen Pampers med i gratispakkene før fødsel, men brukte kun et par stk. Syns ikkje dei hang skikkelig på.

Vi foretrekker tøybleier, men bruker papir på natta. Bruker da stort sett First Price sine. Likte de ikke før, men nå har de blitt "oppgradert". Aldri opplevd lekkasje fra de, og han tisser myyye på natta.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Samme her, men vi bruker Libero på natta. Sitter best på og tar unna mest tiss!

Vi brukte Libero str 1 og 2, så gikk vi over til Pampers. Nå er han så stor, og skal snart slutte med bleie, så nå har vi gått over til coop sine. De er gode, men stivere enn pampers.

♡ appen ♡

Bruker bare Libero :) Syntes egentlig at Pampers sitter bedre på, men den nettingen i bleia setter seg fast i stumpen på lillegutt, og da blir han kjempesår :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Har alltid brukt libero eller rema 1000 sine, men nå brukes de kun om natta og da er det rema 1000 sine som kjøpes mest. Synes disse er best men har og prøvd coop sine og de er like greie.

Back
Topp