Bleier

Pampers nr 3 bruker vi :) Syns de er myke og sitter godt :) Brukte libero først, men de lakk uten at de var bløte også sysjeg de er så stive.. Vi kjøper på coop obs, 10kr rabatt med coop kortet der :)

Vi har også gått fra Libero til Pampers (3) Synes Pampers er mye mykere og vi har hatt veldig få "uhell" med de...

Vi har også gått fra Libero til Pampers (3) Synes Pampers er mye mykere og vi har hatt veldig få "uhell" med de...
Pampers Active Fit foressten...

Her bruker vi pampers str. 3. Brukte libero før, men hadde så mye lekkasjer. Veldig fornøyd med pampers:-)

Bruker litt forskjellig nå. Coop (Midi), Libero (4) og tøybleier.
Kommer til å gå helt over til tøybleier når jeg har fått alle sammen og har nok.

Vi bruker libero 3 og rema sine str 3. Libero på natt og rema på dag :)

Bruker litt forskjellig nå. Coop (Midi), Libero (4) og tøybleier.
Kommer til å gå helt over til tøybleier når jeg har fått alle sammen og har nok.
Akkurat likt som hos oss, har bare ikke fått tøybleier i hus enda... Kommer kanskje med neste baby de

Her er vi akkurat gått over på pampers nr 4 :) Har kjøpt på rimiavtalen.

Brukte libero nr 1,2 og begynte på 3, men hadde MYE lekasje! Så da gikk vi over til pampers som har holdt alt på plass ;)

Tenkte å prøve rema og coop sine. Er jo en del billigere.. Og man bruker jo nån bleier ;)

*mobil app*

Nå har jeg prøvd rema sine en uke ca, på dagtid. Synes de er hardere enn pampers sine! Så føler pampers er mest behagelig :) i tillegg er de litt mer "vriene" når man skal ha opp den sidelåsgreia synes jeg. Og så lukter det tiss med en gang..

*mobil app*

Bruker libero nr 4 om dagen og pampers baby dry nr 4 om natten. Libero lakk mye om natten så pampers ble redningen:) handler mye på kiwi så bruker libero på dagen.

Har enda ikke hatt noen uhell med Libero, så vi bruker fortsatt dem! Nr.3! :) men må vel snart opp i nr.4!:)

Coop midi. Fordi typen min er den som står for innkjøp.. Neida. De er helt greie synes jeg, og så er de veldig billige

Back
Topp