Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
i beg brukte jeg libero,men nå bruker jeg faktisk firstprice sine.. datteren min får så mye utslett av libero,ikke spør meg hvorfor,så prøvde jeg disse firstprice bleiene,di var kjempe gode,hun blir ikke sår eller noe:)
har dere sett at pampersbleiene for spebarn er så mye billigere på remaene`?
jeg skulle kjøpe bleier til tantejenta mi.. på rema kosta dem 20 kr andre plasser var d over 30kr..
Ja, Rema 1000 selger de to minste størrelsene sine til 20 kroner pakka!!!! Billigere bleier får man ikke!!![:)][:)]
Pampers bleier..
Så jeg kommer til å hamstre bleier der [:D]
et lite tips..jeg bruker 1 størelse større om nettene en om dagen..siden di tisser jo ganske ofte og da slipper det å lekke igjennom bleia om natta..(større str..jo mer suger di opp,men må ikke ta alt for store heller da for da sitter di jo ikke i det hele tatt[8D])
Linnea har aldri reagert på noen type bleie hun! Her går det i både Pampers, Libero, First Price, coop bleier.. Ja det meste!
Spørs hvor jeg handler hen [:)]
Liker Pampers sine bleier best i barnehagen. Har såååå mye bedre passform! Men til et nyfødt barn har jeg jo ikke peiling! [8D] Så her får det bli litt prøv-og-test før vi bestemmer oss helt. Har jo noen prøvebleier fra Pampers og Libero. Og så kjøper vi nok inn noen pakker Pampers fra Rema. Hvis Lilleprinsen reagerer på dem så bytter vi fort over til noe annet.