Bleier

Hehe jeg ble så provosert da de la om bakkenettet og man måtte betale for en haug med nytt utstyr i tillegg til å betale kanalpakker OG den j**** TV-lisensen, så jeg skrev en hissig mail til NRK om at siden jeg hadde så gammal TV uten mottaker i, så var det ingen måte jeg kunne få inn signalene på lenger (jeg hadde bare en innendørs antenne tidligere) så jeg ba om å slippe lisens da de stengte senderen. Da fikk jeg et skjema i retur som jeg fylte ut, og siden den gang har jeg vært TV-fri :D Hver gang jeg sitter barnevakt hos min bror og jeg har flippet meg opp til God-Channel innser jeg at jeg ikke går glipp av noen ting ;):D hehe Kjøper serier og filmer på DVD og koser meg med det i stedet :D

Går mye Bepanthen her i huset også! :eek: Den er GULL!! Samme med Locobase Repair. :)
Dyrt å teste bleier hvis man ikke får brukt dem o_O
Man får jo se mye gratis på nrk nett-tv da:p og Netflix er jo genialt, for da får man fri tilgang på serier og filmer for 79kr i måneden:D vi ser nesten ikke på tv-programmer men laster ned filmer og serier som vi ser via ekstern harddisk på tv'n;) men betaler fortsatt 350kr måneden for dekoder og Get:eek:

Juhuu!! Da er vi to uten tv-tv.:) Jeg ringte NRK, fikk skjemaet tilsendt på mail, som jeg måtte skrive ut, krysse av, signere og sende inn pr post. Tungvint skal det være.;)

High5 :p hehe Det er ikke så mange av oss :p

Man får jo se mye gratis på nrk nett-tv da:p og Netflix er jo genialt, for da får man fri tilgang på serier og filmer for 79kr i måneden:D vi ser nesten ikke på tv-programmer men laster ned filmer og serier som vi ser via ekstern harddisk på tv'n;) men betaler fortsatt 350kr måneden for dekoder og Get:eek:

Nemlig ;) Og man kan kjøpe mye gøy på DVD for 350kr i måneden ;)

Og det som også er litt fint (syns jeg da..) er at tv'en ikke står på hele tida. De gangene vi har vært på besøk med venninner av meg der tv'en står på konstant, blir vesla helt i hypnose og veldig sliten/sutrete etter ei lita stund. Det blir nok tv-titting med tiden uansett, så foreløpig nyter jeg å ikke ha bakgrunnsstøy, også leker vi oss istedet.;) Hvis man skal se noe må man faktisk leite frem det man skal se, og når episoden/filmen er slutt, så ruller det ikke videre.

Og det som også er litt fint (syns jeg da..) er at tv'en ikke står på hele tida. De gangene vi har vært på besøk med venninner av meg der tv'en står på konstant, blir vesla helt i hypnose og veldig sliten/sutrete etter ei lita stund. Det blir nok tv-titting med tiden uansett, så foreløpig nyter jeg å ikke ha bakgrunnsstøy, også leker vi oss istedet.;) Hvis man skal se noe må man faktisk leite frem det man skal se, og når episoden/filmen er slutt, så ruller det ikke videre.
hahahaha, her er det omvendt! Hermine er mer tålmodig med spising o.l. når tv'n ikke står på :p Ellers er det en kamp uten like å få i henne melkeflaska, men hvis hun kan se på drømmehagen mens hun spiser er hun helt rolig :eek:

hahahaha, her er det omvendt! Hermine er mer tålmodig med spising o.l. når tv'n ikke står på :p Ellers er det en kamp uten like å få i henne melkeflaska, men hvis hun kan se på drømmehagen mens hun spiser er hun helt rolig :eek:
Ja, de er forskjellige dissa små.:) Tror Jenny er litt "skjør" i våken tilstand. Da blir hun fort overtrett om det skjer for mye rundt henne, men sove med masse lyder og barneskrål fra søskenbarna o.l kan hun godt gjøre.:p Tyr som oftest til musikk på iPad'en jeg. Da er det utrolig hvor lenge hun kan ligge for seg selv og leke..

Tilbake til temaet bleier, så har vi testa ut 4'er bleiene til Rema1000, og de var ikke dumme de altså. Spent å se om de holder på nattetisset da.;)

Vi har testa Pampers nr 4 et par netter nå, og ingen lekasjer enda :) Men nå har hun spist mindre i natt enn tidligere netter, "bare" 2 gang så kan jo være derfor :p

Back
Topp