Bleier

monik80

Blir kjent med forumet
Hvor kjøper dere bleier nå?
Er det noen som vet hvor det er billigst? Vi bruker både pampers å libero, kommer ann på hvor vi handler

Landlord på Rema 1000. De koste rundt 30 kr.. men er ikke sikker på hvem som er billigst nå av pampers og libero.

Vi kjøper som oftest Livero på kiwi pga hver 4. gratis opplegget. Der er det vel ca 46kr pakka for både libero og pampers. Tror de fleste andre butikker ligger noenlunde likt i pris på disse merkene.
Men har også kjøpt Pampers maxi-pakker på Coop som ble litt billigere per bleie.

Har prøvd disse billigbleiene til coop, men blir lekkasje med en gang ... så har ikke villet prøve de andre billigmerkene enda

landlord på rema 1000 er geniale og billige. og de slo ut både pampers og libero i bleietesten:)

Kjøper Pampers på Rimi.. Husker ikke om de har den avtalen lenger.

Vi bruker stort sett landlord fra rema vi, syns de faktisk er best:)

Men aner ikke hvor det er billigst og kjøpe libero eller pampers nå, når vi kjøper libero pleier vi handle på kiwi ihvertfall:)

ORIGINAL: linnt

landlord på rema 1000 er geniale og billige. og de slo ut både pampers og libero i bleietesten:)

Da får vi teste ut de når vi går tom [:)]
Mener å huske at coop sine billigbleier kom bra ut i test også, men ikke her i huset.

Vi hamstra Landlord på Rema når det kostet 5 kr pakken. Så har vel 20-30 pakker igjen på loftet [:)] Syns de er bedre enn pampers og libero [:)]

Vi kjøper de boksene med Pampers på Rema.

Landlord synes jeg var ræva rett og slett[:'(]

ORIGINAL: MariSafari

Kjøper Pampers på Rimi.. Husker ikke om de har den avtalen lenger.

Vi har så mye igjen siden vi hamstret, så blir nok ikke å kjøpe før til sommeren. Bruker Landslord ;)

Nå handler vi de på rema 1000[:)]

kjøpte landord nå sist fordi jeg var på rema1000, koster 27 kr for 56 bleier og er veldig greie bleier[:)]
Ellers er vel prisene tilbake til vanlig på bleier, jeg jeg pleier jeg å kjøpe på coop og får 10 vslag med medelmskortet.

tror vi har nok bleier,hvertfall ut 2011..en salig blanding av libero, pampers, og coop sine..

Vi har hittil bare brukt libero til minsten-men snart går vi over til coop (4 pk) og pampers 25 pakker...

coop er billigst og best av engangsbleier[;)] ligger likt med landlord[8D]

ORIGINAL: tonje08

ORIGINAL: linnt

Da får vi teste ut de når vi går tom [:)]
Mener å huske at coop sine billigbleier kom bra ut i test også, men ikke her i huset.

coop og landlord er prikk like. tror faktisk ikke det er en tråd forskjell på dem[;)]

Har landlord og coop slike trusebleier da? (Up&go)

Back
Topp