Bleier

brukte pampers når hun var pitteliten, så gikk vi over til libero og brukte det til hun slutta nå i vinter.
Brukte brettebleier med hjemmestrikka ullbukser utpå en stund, men de tok så stor plass at ingen klær passa over omtrent.

Jeg har veklsa litt mellom Libero og Pampers (haha... JEG... mener vi.... eller hun da[;)]), og har funnet ut at Pampers er vår favoritt. Som tidligere nevnt, syns også jeg de er mykere! Liker derimot ikke up&go til Pampers, så der blir det Libero...[;)]

Syns heller ikke bleier er så fryktelig dyrt, om man benytter seg av storpakkene eller 4 for 3[:D]

Skulle gjerne brukt tøybleier, men orker ikke styret! Ikke skal det være spesiellt miljøvennlig heller i forhold til vanlige bleier[8|]

Bruker pampers og kjøper dem billigst i store kasser på Rema1000. (sjekker pris per bleie og da blir de billigst på Rema[;)])

Er nok best å bruke brettebleier når babyen er så liten, og de er kjempe gode å bruke syns eg. Så gjekk eg over til dei formsydde bleiene fra nøstebarna, kjempe behagelige på:) No er gutten min snart to så no bruker eg bumgenius altiett bleie. dei er nett som ei vanleg bleie.

Tok ein stund før eg fann ut kva bleier eg likte, er lurt å prøve litt forskjellig[:D]

Her i Norge selges bleier med  tap for å trekke kunder [:)] Bleier er myyye dyrere i sverige, noe jeg hadde glemt når jeg var der på ferie og skulle kjøpe. Fikk jo hakeslepp. 

Etter litt mye frem og tilbake endte vi opp med Pampers[:)]

vi bruker Libero. Veldig fornøyde[:)]

Back
Topp