Bleier

Meliine

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Hvordan bleier bruker dere?
Noen som bruker tøybleier?

Noen som vet om det er billigere med bleier i Sverige? [:D]

her bruker vi libero[:)]

hvis du kjøper de på kiwi, blir de faktisk billigere enn i sverige, pga den bleieavtalen: hver 4.
pakke gratis[:D][:D]

Vi bruker Landlord sine, veldig fornøyd med dem

bruker vanlig vi, helst libero.

Nei bleier er faktisk mye dyrere i andre land enn Norge, også i sverige.
Det er han som grunnla kiwi som starta bleiekrigen og fikk pressa risene ned. Dette for å få familier til å komme pga bleier også handle resten av husholdningen i butikken. Og da måtte faktisk de andre butikkene sette ned prisene. Så bleier er det butikkene taper penger på, tro det eller ei,. Vi var i hellas i sommer og der kosta det over hundre kr for en liten pakke med libero eller pampers. Svinedyrt. Polakkene kommer å raner hyllene for bleier i Norge. He he, merkelig å tenke på. Har ei tante som jobber i libero sjø:) Derfor jeg vet dette.

libero her og vi er veldig fornøyde[:D]

ORIGINAL: Jordbærjente

libero her og vi er veldig fornøyde[:D]

Her brukes både Pampers og Libero[;)]. Alt ettersom hvem av oss som går i butikken[:D]

Etter mye frem og tilbake mellom libero og pampers så har vi kommet frem til at vi liker pampers best! de får man kjøpt i større pakker både på rema og Coop, billigst på Coop.

Men det var faktisk Coop sine egne bleier som kom best ut i test

Vi kjøpte Liberobleier til Storebror 09, når han ble født. Men, vi bytta fort over til pampers!! Libero sine bleier er utrolig hardere, og føttene ble liksom rett ut... Pampers sine var mykere og virka mye mer behaglig for lillebabyn vår.
Av vane kjøper vi somregel pampers enda, men nå synes vi libero også sine bleier er grei!
Bleiene er faktsik mye dyrere i Sverige!!
Coop Obs! har esker med tre bleiepakker i til 99 kroner! [:)]

Vi bruker tøybleier heime og landlord bleier i barnehagen. Elsker tøybleier!!! De virker kjempe behagelige å ha på og har så mange forskjellige mønstre og typer. Og så er det økonomisk, kjem til å bruke det på nestemann også[:D]

pampers[:)]

ORIGINAL: linnk

Vi bruker tøybleier heime og landlord bleier i barnehagen. Elsker tøybleier!!! De virker kjempe behagelige å ha på og har så mange forskjellige mønstre og typer. Og så er det økonomisk, kjem til å bruke det på nestemann også[:D]

hvilke tøybleier bruker du? Jeg har så lyst å prøve tøybleier, men synes det er litt vanskelig å finne ut hva man trenger... Har sett på det som ligger på nett hos nøstebarn iallefall, vet ikke i
de er tette nok?

bruker libero, og hasr faktisk bare kjøpt bleier 3 gnager i år tror jeg. det er hver gang kiwi har hatt kassesalg. Så har blitt billige bleier i år. [:D]

I starten brukte vi Pampers sine fordi de var tynnere og hadde bedre passform. Men når vi begynte på str 4 så byttet vi til Libero å har holdt oss der.
Bleier er nok rimeligst i norge!

Følg med på Kiwi, de har de billigste Libero bleiene i str 1, 2 og 3 trur jeg det var. Også har de kassesalg[:)]

Ellers har Coop kjeden 10 kr rabatt per pakke for medlemmer.

Og Ica kan ha kasse salg (der koster hver kasse 149 kr, på Kiwi koster de 93 kr).

Vi bruker pampers up&go, forøyd med de [:)]

Vet ikke om bleier er billigere i sverige [:)]

Pampers, kjøper billig på rema 1000[:D]
Bleier er DYRERE i sverige!![;)]

Tøybleier er supert(har brukt det en periode). Spes BumGenios V3 lommebleie. Men det er ikke fra nyfødt da...
Brettebleier er nok best tuil nyfødt

bruker libero, tape-bleier og up & go.
veldig fornøyd med de! han har ikke tissa igjennom en eneste gang [;)][:D]

det er jo bleieavtaler over alt, så synes igrunn ikke det er så dyrt med bleier jeg!
nå har jeg hamstret inn fra kiwi da [;)][8D][:D]

Back
Topp