Bleier

Conte§§a

Gift med forumet
Hvor mange bleier bør jeg regne hver dag? Holder på med pakking til syden[:)]

ORIGINAL: Ivibivi

Åh, vil også til syden! Heldiggris [:D]

Er plass i kofferten[:D] Hehe,not!! Er jo ikke akkurat lite man må ha med til lillemann!

Vi hadde med 6 pr dag og da hadde vi noen til overs, men er kjipt å gå tom når du først drar med deg bleier! Ønsker deg gooooood tur! Både vi og snuppa vår storkosa oss i varmen! Lyst på ny tur eg...

Tipper du greier deg med en pakke + noen ekstrableier i håndbaggasjen. [:)]

Vi hadde ca 75 bleier med oss til 14 dager og da rakk det akkuratt til hjemturen.Er jo veldig opp og ned,noen dager går det 5 og en dag kanskje 8..[8|]Men pampers selges i hele verden [;)]

Eg hadde regnet 6.
Her i huset er det iallefall slik.
Av og til går det 10 og av og til 4.

Eg og vil te syyyyyyyyden [8D]

ORIGINAL: eplemos

Eg hadde regnet 6.

Hive oss på en tur vi da haha [8D]Hopp på tur til 1000 spenn haha [;)]Gubben min stikker jo av alene IGJEN på ferie idag han så [8|]

ORIGINAL: *Snoopy*

Eg hadde regnet 6.

Hive oss på en tur vi da haha [8D]Hopp på tur til 1000 spenn haha [;)]Gubben min stikker jo av alene IGJEN på ferie idag han så [8|]

Whaat? Drar han alene på ferie til syden? Hmm, da hadde ikke jeg heller blitt særlig happy nei [&:]

Det er i leiligheten vår da,med svigermor som nærmeste nabo haha [;)]Men føler meg litt etterlatt for det da [&o][:'(]Heldigvis skyr han nattklubber som pesten og han stikker nedpå ei nabosjappe å ser fotball hehe,så akkuratt det bryr meg lite..Men eg og vil ned til varmen UTEN bestemora hans i hæla [8D]

Jeg hadde regner 6-7 dagen. Bedre å ha for mye enn for lite. Joda Pampers selges i hele verden, men kvaliteten er faktisk ikke den samme. Vi kjøpte Pampers i Tyrkia på hotellet i fjor, betalte 10 euro for 8 bleier!!!!! og de var sååå dårlige, niesa mi fikk masse bleieutslett av dem, og det var Pampers.

Eg hadde regnet 6.

Whaat? Drar han alene på ferie til syden? Hmm, da hadde ikke jeg heller blitt særlig happy nei [&:]

Det er i leiligheten vår da,med svigermor som nærmeste nabo haha [;)]Men føler meg litt etterlatt for det da [&o][:'(]Heldigvis skyr han nattklubber som pesten og han stikker nedpå ei nabosjappe å ser fotball hehe,så akkuratt det bryr meg lite..Men eg og vil ned til varmen UTEN bestemora hans i hæla [8D]

Joda, forsåvidt greit nok det. Tenkte mer på prinsippet med å dra å kose seg i syden med barnefri og alt. Håper du får deg en ferietur i varmen snart du også da, uten gamle damer i hælene [;)][:D]

Vi hadde jo ei uke i Januar på "kjæreste ferie" på Fuerteventura,vi snakket om og reise sammen et annet sted i Tyrkia uten Thea men så passet det ikke da siden vi må ordne noen småting til vinteren i leiligheten siden vi ikke skal ned der før i September nå igjen med pappa og di på besøk [;)]

Vi skal til Kreta i bryllup i Juni så det blir jo herlig da [:D]Thea kommer til og elske badebassenget [:D]

For oss hadde 5 pr dag vært nok. Som oftest blir det 4 bleier pr dag men av og til 5 så da hadde jeg vært sikra med å beregne 5.
Hun sover i 12 timer i strekk på natta så da bytter jeg aldri.

Einaste fordelen med papirbleier ( i mine auger), at du har ledig plass til shoppings påp heimveien! [8D]

Snart syden me og! juuuhuuu![8D]

ORIGINAL: Mammapostei!

Einaste fordelen med papirbleier ( i mine auger), at du har ledig plass til shoppings påp heimveien! [8D]

Snart syden me og! juuuhuuu![8D]

Haha,du sier noe der[:D][:D][:D] og tenkt på all den plassen barnematen osv tar..

MYE plass til shopping på vei hjem[:D]

Back
Topp