Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: eplemos
Eg hadde regnet 6.
Her i huset er det iallefall slik.
Av og til går det 10 og av og til 4.
Eg og vil te syyyyyyyyden [8D]
ORIGINAL: Ivibivi
ORIGINAL: *Snoopy*
Eg hadde regnet 6.
Hive oss på en tur vi da haha [8D]Hopp på tur til 1000 spenn haha [;)]Gubben min stikker jo av alene IGJEN på ferie idag han så [8|]
Whaat? Drar han alene på ferie til syden? Hmm, da hadde ikke jeg heller blitt særlig happy nei [&:]
Eg hadde regnet 6.
Hive oss på en tur vi da haha [8D]Hopp på tur til 1000 spenn haha [;)]Gubben min stikker jo av alene IGJEN på ferie idag han så [8|]
Whaat? Drar han alene på ferie til syden? Hmm, da hadde ikke jeg heller blitt særlig happy nei [&:]
Det er i leiligheten vår da,med svigermor som nærmeste nabo haha [;)]Men føler meg litt etterlatt for det da [&o][:'(]Heldigvis skyr han nattklubber som pesten og han stikker nedpå ei nabosjappe å ser fotball hehe,så akkuratt det bryr meg lite..Men eg og vil ned til varmen UTEN bestemora hans i hæla [8D]
Joda, forsåvidt greit nok det. Tenkte mer på prinsippet med å dra å kose seg i syden med barnefri og alt. Håper du får deg en ferietur i varmen snart du også da, uten gamle damer i hælene [;)][:D]
ORIGINAL: Mammapostei!
Einaste fordelen med papirbleier ( i mine auger), at du har ledig plass til shoppings påp heimveien! [8D]
Snart syden me og! juuuhuuu![8D]