Bleier ved nattskift

Preggos 123

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Noen som skal ha bleieskifte "stasjon" på soverommet? Hvordan har dere tenkt til å gjøre det med bleiene? Ha bleiebøtte (også) inne på soverommet eller annen løsning? :-)

Blir å skifte om hun bæsjer på natten, og skjer det så går vi bare inn på badet rett vedaidenav å skifter der:-)

Så har ikke planer om å ha noe sånt på soverommet:-)

Vi har også badet rett ved siden av, så går inn dit og skifter ved bæsjebleier[emoji4]

Vi har soverom i 3 etg og badet i 2 etg. Jeg kommer til å ha et håndkle, bleier og ferdig våte kluter og olje, samt pose til å kaste i liggende klart på soverommet og skifter i senga. Er som oftest veldig trøtt og orker ikke å gå ned til badet. Og for å ikke vekke babyen for mye.

Vi har soverom i 3 etg og badet i 2 etg. Jeg kommer til å ha et håndkle, bleier og ferdig våte kluter og olje, samt pose til å kaste i liggende klart på soverommet og skifter i senga. Er som oftest veldig trøtt og orker ikke å gå ned til badet. Og for å ikke vekke babyen for mye.
Akkurat slik gjorde jeg det med førstemann. (Selv om badet kun er tre rom bortenfor). Mest for ikke å vekke baby for mye og fordi jeg ikke orket. Funket som bare det!! :D

Med første så hadde vi stellebord og bleie bøtte på soverommet hennes, men ved nr2 har vi brukt badet (også flyttet i mellom begge) :)

Har blått nattlys både på soverommet,i gangen og dimmer på lysene på badet, som er vegg i vegg med soverommet .. så vi bruker nok badet:)

Hadde stellebord på soverommet sist. Helt ubrukelig. Brukte senga og håndkle.

Back
Topp