Bleier, størrelse og merke

Libero touch nr 4 og har brukt det i over en mnd nå.
Hadde også problemer med avføring som kom ut av bleia og at det strammet for mye rundt lårene.
 
Vi bruker tøybleier❤️ Hadde myyyye lekkasje med engangsbleier både med første og andre. Etter at vi gikk over til tøybleier har vi ikke hatt lekkasje en eneste gang:) Og så er de så fine
 
Vi bruker tøybleier❤️ Hadde myyyye lekkasje med engangsbleier både med første og andre. Etter at vi gikk over til tøybleier har vi ikke hatt lekkasje en eneste gang:) Og så er de så fine
Hadde vi ikke hatt felles vaskekjeller/ikke hatt tørketrommel, så hadde vi også gått for tøy. Men det ble for upraktisk :(
 
:sorry::sorry:
Hadde vi ikke hatt felles vaskekjeller/ikke hatt tørketrommel, så hadde vi også gått for tøy. Men det ble for upraktisk :(
Det høres litt upraktisk ut, ja... Jeg hadde lyst til å bruke tøybleier på førstemann også, men fikk høre av mine nærmeste at det måtte jeg ikke finne på;) Tøybleier er jo ikke hva de engang var, de så nok for seg å koke skitne bleier på kjele. Nå angrer jeg bare at jeg ikke begynte før!

Uansett, med første husker jeg at lekkasjeproblemene forsvant relativt raskt etter innføring av fast føde, uavhengig av bleiemerke:)
 
:sorry::sorry:
Det høres litt upraktisk ut, ja... Jeg hadde lyst til å bruke tøybleier på førstemann også, men fikk høre av mine nærmeste at det måtte jeg ikke finne på;) Tøybleier er jo ikke hva de engang var, de så nok for seg å koke skitne bleier på kjele. Nå angrer jeg bare at jeg ikke begynte før!

Uansett, med første husker jeg at lekkasjeproblemene forsvant relativt raskt etter innføring av fast føde, uavhengig av bleiemerke:)
Hører bare skryt om tøybleier fra de som bruker de, men ja, har skjedd mye på bleiefronten de siste tiårene, både blant tøy og engangsbleier. Heldigvis :)

Håper på bedring snart ja, men spurte mye fordi jeg var nysgjerrig på hvilke størrelse folk brukte for tida. Er gøy å se spredningen på de.
 
Har brukt libero 3 (touch eller comfor, alt etter hva de har) en stund, men nå må opp på 4! Skal bare bruke opp den pakken med nr 3 først, regner med den holder et par dager til :eek:
Vi kjøper bleier på Meny, 2 for 79 [emoji4]
 
Rema str 5.
 
Back
Topp