bleier som lekker om natten

nancy drew

Forumet er livet
vi sliter slik med at bleiene lekker om natten, el litt slitsomt for merker det jo ikke før jeg tar han opp om morgene. Ikke er det hver natt heller, så syns det er dumt å vekke han for å bytte... Har vekka han et par ganger og da er jo resten av natten ødlagt[:o].  han veier ca 8,3kg og bruker bleier som går fra 7-16kg så fatter liksom ikke dette... prøvd de fleste meker også, libro er verst, så pampers (men de liker jeg ikke pga at de inneholder lotions), så kommer coop sine og så landlord sine... Noen tips som jeg ikke vet om

Bytt til større bleier![:D]

Vi hadde samme problem. Bruker Libero 4 (7-14 kilo) på dagtid, men etter at vi hadde et par-tre lekkasjer på natten i løpet av kort tid så kjøpte jeg Libero 5 (10-16 kilo) til bruk om natten. Jenta vår veier bare rundt 7,5 kilo, men hvis de tisser mye om natta så har ikke "passende" bleie nok kapasitet til å fange opp urinen. Etter at vi begynte med større bleie på natta har vi ikke hatt noen lekkasjer.

Hadde samme problem med libro samme hvilken str. Snuppa lak bak på siden hver natt. Vi har gått over til pampers nr.4 lilla siden har det ikke vært lekkasje her nei.[:D]

hm..vi bruker libero, og har aldri hatt lekkasje problemer, men å stramme bleien mer høres ut som et lurt tips[;)]

Heldigvis aldri hatt no lekkasje problemer her.. [:)] Bruker pampers nr 4..
Men merker jo at bleia blir tyngre og tyngre..,så tenkte å bruke en str større om natta fra nå av [:)]

Jeg er fornøyd med pampers om natta[;)]

hu her får ikke så mye drikke på natta da, ei melkeflaske når a legger seg og kanskje noen svelger med vann ellers....
ny bleie i 5-6 tida så litt melk også sover a til 9-10 [:)]

åssen gjør du det da?[:)]

Vi slet lenge med at lillegutt ble gjennomvåt på natta.. Vi prøvde oss i gjennom ørten forskjellige bleietyper, men den eneste som har holdt ham tørr natta i gjennom er pampers active fit.[:)] Det til tross for at det egentlig er pampers baby-dry som liksom skal være "nattbleien" fra pampers. Extra sleep layer -my ass[:'(] Nei her er det pampers active fit om natta og easy up på dagen.. Martin får utslett av strekkene i up&go-bleiene fra libero, så vi holder oss til Pampers![;)]

Vi sleitmett par netter med O,han lakk på siden,da brukte vi Libero str 4 og First price,byttet til Pampers 4 og etter d har han ikke lekt lenger[:D]

Back
Topp