Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange timer kan det gå på natt før man skifter bleie? Noen ganger sover mi 8 timer før ho vil ha mat.
Finnes det også??Skifter kun hvis det er bæsjebleie. Så bleia kan fint sitte på i nærmere 12 timer. Bruker "nattbleier" fra Pampers som skal føles tør i opp mot 12 timer.
Finnes det også??
Jeg skifter som oftest en gang om natten jeg. De gangene jeg har droppet det så har hun ofte vært tissevåt gjennom klærne på morgenen. Tror hun spiser ganske godt om natten, for det er tunge bleier og hun er ikke spesielt sulten på formiddagen.
Pampers baby-dry heter den, i grønn pakke. Skiftet på mini nå, da har han hatt på bleia i hele natt, ca 12 timer. Bleia er tung, men han er ikke våt og pysjen er tørr.Finnes det også??
Jeg skifter som oftest en gang om natten jeg. De gangene jeg har droppet det så har hun ofte vært tissevåt gjennom klærne på morgenen. Tror hun spiser ganske godt om natten, for det er tunge bleier og hun er ikke spesielt sulten på formiddagen.
Hun spiser 2-4 måltider ila. natten, så det blir en del tiss jaMen da er det jo behov for å skifte!vi skiftet også oftere når det var mye nattmåltid. Hvor ofte spiser di på natta?
Her spiser hun kl 20.00 og beste måltid 5-6 som regel og når lite går inn så kommer det naturligvis lite ut![]()
Hvilke bleier bruker dere på natt? Formsydd antar jeg. Skulle kommet igang med formsydd og ull på natt her også, men alle formsydde etter søsken er større, så vi bruker lommebleier enda. Og de ble så digre og sitter da dårlig.Vi skifter også kun ved behov. Bruker tøybleier med sperrelag i ull, og har ikke opplevd lekkasjer faktisk. Ulla holder overraskende tett. Bytter hvis bleia er våt av tiss, eller han har bæsjet.
Hvilke bleier bruker dere på natt? Formsydd antar jeg. Skulle kommet igang med formsydd og ull på natt her også, men alle formsydde etter søsken er større, så vi bruker lommebleier enda. Og de ble så digre og sitter da dårlig.
Vi har muksut i m/L og Mother ease onesize nemlig, og de er rett og slett store. Vi må vel ha tak i noen i small, men hun nærmer deg vel 6 kilo så egentlig skal vi kunne bruke de de har.Vi bruker formsydde på natt ja, Sandy's og Muksut - har 11 stykker totalt i str S. Bruker hjemmestrikka Curly Purly ullbukse utenpå. Siden vi har gutt trenger vi mest innlegg foran, så baken blir faktisk ikke så stor. Bruker et stort bambus/hamp-innlegg og et lite bambusinnlegg. Det store brettet dobbelt foran;-)
På dagen bruker vi lommebleier i friske farger og fine mønstre Jeg er blitt helt tussete etter tøybleier - det er så utrolig gøy! Ny hobby Til og med mannen er litt hekta nå, når han forstår seg på bleiene..