Bleier natt

håndballelsker

Forelsket i forumet
Hei alle fantastiske mødre

jeg lurer på hvordan bleier dere bruker på natten og hvor lenge holder de❤️ Min kan gjerne tisse deg ut av bleie. Altså ikke mye tiss men til tider kommer det ikke i bleia, men igjennom
 
Om du har gutt: sjekk hvordan tissen ligger.

Du kan bytte til en str større selv om vekt ikke har nådd neste str. F.eks min som nå er 2,5 år bruker str 6 som er fra 15kg. Hen er 12kg og allerede brukt den str et år.

Romper er forskjellige, så det som stemmer for en stemmer kanskje ikke for andre. Min eldste brukte libro touch 1 og 2, så etter det funket kun rema 1000 sine. Nå som vi har bikket str 4 på mini så har vi måtta leita litt for "alt" lekker. Ser ut til at anglamark er det som funker best nå.
 
Om du har gutt: sjekk hvordan tissen ligger.

Du kan bytte til en str større selv om vekt ikke har nådd neste str. F.eks min som nå er 2,5 år bruker str 6 som er fra 15kg. Hen er 12kg og allerede brukt den str et år.

Romper er forskjellige, så det som stemmer for en stemmer kanskje ikke for andre. Min eldste brukte libro touch 1 og 2, så etter det funket kun rema 1000 sine. Nå som vi har bikket str 4 på mini så har vi måtta leita litt for "alt" lekker. Ser ut til at anglamark er det som funker best nå.
Han eldste på 9 brukte libro. Han her bruker rema 1000 sis på dagen. Men han tisser tisser ekstremt mye. Vi har sånn natt bleier som er fra 6-11 kilo
 
Bruker bare en størrelse større om natten når de har begynt å bli litt fulle etter en natt. Brukes da i 12-15 timer uten problem.
 
Min gutt bruker Pampers nr 3, har gått bra så langt
 
Diktatoren bruker Pampers 2 på dagen (Libero 2 er for lite), og str 3 av libero eller Pampers på natta. Da får han nattbleie på i 20-21-tiden, og av igjen ca i 8-tiden.
 
Min bruker Libero Touch. Det var de bleiene som fungerte best på førstemann, og de fungerer best på hun her også. Holder fint gjennom natten i str 3 som er det samme som hun bruker på dagtid.
 
Änglamark størrelse 3 både natt og dag her. Enn så lenge ser det ut til at det holder.
 
Back
Topp