Bleier, kluter ol.

Tror også jeg må kjøpe en pakke med Pampers og en med libero og se hva som funker best. Føler det variere veldig. Når jeg fikk nr 1 brukte jeg bare Pampers, mens på nr 2 og 3 funka ikke de og vi brukte bare libero.

Kommer til å bruke tørr-kluter, eller vanlige vaskekluter hjemme. Og våtservietter når jeg er på tur :)
Samme her!
Men har vasket mye rompe under springen, så gjør nok det denne gangen også! Enkelt og greit;)

tenker å bruke gas- og frotekluter og tørre engangskluter for det meste, men kan være greit med en pakke våtservietter i veska når man er ute kanskje.... Men hva slags våtservietter velger dere? Er jo så mye dritt i de fleste av de her merkene... Til og med de kjente merkene...

Vi har bare brukt Libero og kommer til å bruke det igjen.. Bruker kluter og våtservietter. Brukte våtservietter mye med de to andre - aldri vært såre. Brukte Coop Anglamark det første året, så byttet vi på med andre merker..

Jeg registrerer at vi er flere som er våkne på natta :-)

Her har vi hosta siden 01:30 hele gjengen, snart kan vi vel like gjerne bare stå opp... Blæ

Har du god erfaring med first price bleier.
Aldrig prøvt de men sviggerinna me syns de er bra

Har brukt Libero på begge mina barn. Kommer nog bruka det denna gang og.

Vi hadde Libero frem til hun var over 3 mnd en eller annen gang. Da prøvde vi Pampers og Rema før vi havnet tilbake på Libero. Men vi hadde litt problemer med lekkasje på Libero fra tid til annen. Denne gangen har jeg kjøpt inn et par pakker Pampers 1 og et par pakker nr.2. Liker mykheten og passformen til Pampers. Grunnen til at vi alltid faller tilbake på Libero er at jeg syns Pampers virker litt skjøre. Men de er nok ikke det altså ;)

Har brukt nesten bare våtservietter fra Libero og ikke hatt problemer med sårhet noen gang. Men skulle helst hatt tørre engangs med vann på. Det er bare det at vi ikke har plass til stellebord på badet og det blir så mye logistikk å fly frem og tilbake fra rommet til badet.

Har en liten diskusjon med samboeren min ang såre stumper. Han sverger til sink salve, mens jeg er motstander da den er et mareritt å vaske av. Så jeg ønsker heller å bruke talkium/potetmel, enkelt å vaske vekk og man trenger ikke pudre hele ungen som han mener kommer til å skje :p

Såeh, hva mener folket er best? :)

Har en liten diskusjon med samboeren min ang såre stumper. Han sverger til sink salve, mens jeg er motstander da den er et mareritt å vaske av. Så jeg ønsker heller å bruke talkium/potetmel, enkelt å vaske vekk og man trenger ikke pudre hele ungen som han mener kommer til å skje :p

Ingen av delene :p

Jeg likte best Bepanthen til rød stump, og Intolyol til svært sår stump. Inotyol er en eksemsalve, men helt unik på bleieutslett. Den er litt vanskelig å vaske bort da, men det går fint når man har litt olje på kluten. :)

Inotyol om rompen er sår, purelan for å forebygge :) har sink også, men den er lite brukt!
Men så lenge huden er fin, er det best å ikke bruke noe ;)

Haha... Ja da ser det ut som vi begge tapte litt her :p Har ikke hørt om forslagene her før, men skal absolutt lese meg opp på de! :)

Back
Topp