bleier igjen..

louis22

Elsker forumet
var en diskusjon på hvilken bleie som var best,, og jeg husker jo ikke hvilken det var som de fleste brukte,, så jeg spør igjen jeg..

Har brukt pampers omtrent hele tida... Syntes de er best...[:)]

Eh, lillegutt har brukt altså... Det var forhåpentligvis åpenlyst[8|][8D]

ORIGINAL: SeptemberNight

he he regnet vel med det [:D] jeg kjøpte en pakke libero newborn igår men skal kjøpe papers også så får vi prøve begge 2 men mener at jeg husker pampers var mest brukt her inne [:)]

Vi bruker libero nå for de er best for små syntes vi, men når han skal begynne med up and go bruker vi pampers for de er behageligere.
Klem

kansje jeg bar eskal prøve libro først og se om hun holder seg tør og fin!! hmm ja jeg tor jeg gjør det.. kjøpte også salver men man burde ha talkum også da !!

Brukte libero nyfødt-bleier og gikk over til pampers for en uke siden i en str større. Bruker ikke bleier tilsatt lotion for de blir så fort såre av dem. Nyfødtbleiene til libero er også mindre enn pampers sine og passer bedre.

like best libero, i allefall i newborn str. bruke nå libero 3-5kg
kjøpte pampers active fit str 4-9kg, men de gikk under armene på littlå[:D]men når de passe så trur eg at me komme til å bruke de..virka goe.. men like ikje "vanlige" pampers.. men trur det e ganske smag å behag..he hørt at huggies bleie ska vær gode.. men de får ikje eg tak i her[:@]

Brukte Libero sine bleier da begge mine var baby pga syns de virket mye mykere enn Pampers. Men nå når de er blitt større bruker jeg Pampers easy up pants.

Vi har holdt oss til libero. Prøvde en pakke med pampers, og da ble rompa kjempesår! Han tålte tydeligvis ikke den lotionen...

Også prøvde vi en pakke first price sine bleier! De var elendige... Eneste gangen jeg har opplevd at han har tisset gjennom bleia!

Brukte begge deler på datteren min. Først brukte vi libero, men plutselig virket det som hun reagerte på de, så vi gikk over til pampers.

prøv deg frem du louis... du ser fort hvem som sitter best på stumpen til frøkna.. mye å si..

Hører mange som sier at de bruker PAmpers for å holde skikkelig tørr,
helt til man skal prøve å slutte med bleie.. Da kan det være greit
at ikke bleien er LIKE behagelig å ha på.. For da kan det være
vankseligere å få ungen til å slutte...

Høres litt grusomt ut.. Men det er jo bare i en liten periode..[8|]

ORIGINAL: louis2

ORIGINAL: SeptemberNight

he he regnet vel med det [:D] jeg kjøpte en pakke libero newborn igår men skal kjøpe papers også så får vi prøve begge 2 men mener at jeg husker pampers var mest brukt her inne [:)]

Newborn er libero best for de er smalere en pampers. Men ellers er pampers de beste.
Smaken er som baken [;)]

Frida bruker Libero, holder henne tørr og blir ikke sår.

bruker mest libero pga bleieavtalen til kiwi!!!!..men avogtil bruekr eg pampers

blir nok pamper her, brukte pampers på datteren min når hun var liten.

lille tea har brukt libero hele tiden. har vært absolutt mest fornøyd med de. det blir ikke liggende fuktighet inntil huden med de syns jeg.

Back
Topp