Bleier i Sverige

Saskia

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Aprillykke 2017
Maiblomstene 2017
Vi skal tilbringe ca hele ferien på hytta i Sverige, og lurte på om dere vet hva bleieprisen er der borte? Burde vi satse på å ta med fra Norge? Er 5-6 timer fra grensen, så ikke barebare å svippe over for å fylle bleielagrene...
 
Vi er ofte i Sverige og det hender jeg kjøper bleier der, er ikke noe særlig billigere enn i Norge, men de selger noen store pakker som med kursen ikke blir noe særlig dyrere heller
 
Det var kanskje en rar setning? Hehe. Er ikke så dyrt med bleier der så hadde satset på å kjøpe der
 
Bleier er jo svindyrt i Sverige :(

Ikke bare litt dyrere, men MYE dyrere.
 
Det er kanskje forskjell på pris på grensa og "innland"???
 
Kanskje ta med allikevel da? Vil ikke at du skal tape penger pga meg. Det er nok noe i det Piksi sier også, jeg har bare handlet på grensen. Men jeg har kjøpt noen store pakker med libero bleier noen ganger som har vært ca samme pris som norge
 
Innland Sverige er i hvert fall mye dyrere. Er jo en grunn til at det kommer store bander og tømmer bleiehyllene i Norge og tjener seg rike i hjemlandet :p
 
Takk for svar damer! Vi tar med bleier, ser det ut som :) Satser på å ta med nok, men hvis ikke, så får vi sjekke ut de svenske bleiehyllene :)
 
Bare ett eksempel( finnes sikkert dyrere? Og billigere) men hadde glemt bleier en natt i Sverige, skulle dra å kjøpe, hold dere fast: 4 bleier til 168,-!!!!!!! Dog på bensinstasjon men alikevel.... Crazy dyrt..
 
Nå har jeg sendt mail til maximat i Sverige for å komme med korrekte opplysninger :p det koster 89 svenske kroner for pakker med 62 bleier og det er jo ikke så dyrt. Men det var visst rimeligere på grensen, og de solgte med tap så da er det nok nye dyrere i innlandsverige :)
 
Nå har jeg sendt mail til maximat i Sverige for å komme med korrekte opplysninger :p det koster 89 svenske kroner for pakker med 62 bleier og det er jo ikke så dyrt. Men det var visst rimeligere på grensen, og de solgte med tap så da er det nok nye dyrere i innlandsverige :)
Det var jo ikke så galt da. Betaler feks 46 kroner for 26 eller 28 bleier fra Libero her hjemme.
 
Nå har jeg sendt mail til maximat i Sverige for å komme med korrekte opplysninger :p det koster 89 svenske kroner for pakker med 62 bleier og det er jo ikke så dyrt. Men det var visst rimeligere på grensen, og de solgte med tap så da er det nok nye dyrere i innlandsverige :)
Wow, ordentlig service her :) Takk for info! Mon tro om de prøver å dekke inn tapet i innlandet da ja, derfor bleiene er dyrere.
 
Wow, ordentlig service her :) Takk for info! Mon tro om de prøver å dekke inn tapet i innlandet da ja, derfor bleiene er dyrere.
Hihi bare hyggelig :) vet ikke prisene i innlandet da, men det er nok ganske dyrt. Også måtte jeg jo finne ut om jeg har vært helt i svime når jeg har handla bleier, haha, hadde heldigvis ikke det, mente det var rundt 80,- for en stor pakke med liberobleier :)
 
Ville definitivt kjøpt med bleier fra Norge.jeg bor i Sverige men handler alltid bleier til barna i Norge, det er faktisk billigere
 
Back
Topp