Vi skal tilbringe ca hele ferien på hytta i Sverige, og lurte på om dere vet hva bleieprisen er der borte? Burde vi satse på å ta med fra Norge? Er 5-6 timer fra grensen, så ikke barebare å svippe over for å fylle bleielagrene...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bleier er jo svindyrt i Sverige
Ikke bare litt dyrere, men MYE dyrere.
Hehe, har hørt om det ja, men visste ikke at det gjaldt Sverige ogInnland Sverige er i hvert fall mye dyrere. Er jo en grunn til at det kommer store bander og tømmer bleiehyllene i Norge og tjener seg rike i hjemlandet
Må være det eneste som er billigere i Norge? ;pHehe, har hørt om det ja, men visste ikke at det gjaldt Sverige og
Ja, det tror jegMå være det eneste som er billigere i Norge? ;p
Det var jo ikke så galt da. Betaler feks 46 kroner for 26 eller 28 bleier fra Libero her hjemme.Nå har jeg sendt mail til maximat i Sverige for å komme med korrekte opplysninger det koster 89 svenske kroner for pakker med 62 bleier og det er jo ikke så dyrt. Men det var visst rimeligere på grensen, og de solgte med tap så da er det nok nye dyrere i innlandsverige
Wow, ordentlig service her Takk for info! Mon tro om de prøver å dekke inn tapet i innlandet da ja, derfor bleiene er dyrere.Nå har jeg sendt mail til maximat i Sverige for å komme med korrekte opplysninger det koster 89 svenske kroner for pakker med 62 bleier og det er jo ikke så dyrt. Men det var visst rimeligere på grensen, og de solgte med tap så da er det nok nye dyrere i innlandsverige
Nei, det blir jo ca samme som i Norge hvis du ser bortifra bleiravtaler og sånt da greit å vite hvis noen skal i grensetraktene på ferieDet var jo ikke så galt da. Betaler feks 46 kroner for 26 eller 28 bleier fra Libero her hjemme.
Hihi bare hyggelig vet ikke prisene i innlandet da, men det er nok ganske dyrt. Også måtte jeg jo finne ut om jeg har vært helt i svime når jeg har handla bleier, haha, hadde heldigvis ikke det, mente det var rundt 80,- for en stor pakke med liberobleierWow, ordentlig service her Takk for info! Mon tro om de prøver å dekke inn tapet i innlandet da ja, derfor bleiene er dyrere.