bleier i posten

_m0mmY_

Andre møte med forumet
har dere og fått bleier og cd å sånn i posten fra sandvik.. hellandussen å liten rumpe som skal plasseres oppi der[:D]

Gleder meg til å møte den lille luringen som koser seg inni magen min!!
Får helt mark i kroppen.. hehe

ja, vi fikk det for noen uker siden...... begynte å le vi da, litt tidlig kanskje med bleier alt. men det var litt kult, de var jo så nusselige. [:D][:D]

ja, er litt tidlig.. sikkert bare for at vi skal bli utålmodige og få mark i rumpa.. hehe..[:D]

Har fått jeg også! Gleder meg sånn til nurket kommer. Snakk om mark i rumpa, er spinnvill om dagen

Vi har også fått! [:D] Det er litt rart at vi framover kommer til å handle i "bleieavdelingen" på butikken.... Tror jeg fremdeles har problemer med å forstå at jeg faktisk er gravid, jeg... [8|][:D]

Ja fikk to vi også... [:D] en til mor og en til far. hehe

hihi jeg fikk å to...
noe så smått[:D]

Ja, vi fikk de for et par uker siden. Hørte på den cd'n som skulle være så bra for mor og barn da. Satte meg på gulvet foran stereoen og begynte å grine. Hormoner [:D]

Jammen ikke store rumpa som skal oppi de bleiene der! [:)]

har også fått de allerede for noen uker siden!! Synes det var litt tidlig jeg... får meg jo til å vente enda mer til februar kommer!! Skikkelig utålmodig allerede, og jeg er bare halvveis! datteren min på 5 trodde det var bleier hun kunne bruke til dukken sin! hehe... hun ble nok litt overrasket over hvor liten babyen egentlig er når den kommer ut [:D]

Back
Topp