Bleier i Danmark?

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi skal til Danmark om to uker og har så smått begynt å tenke på hva vi skal ha med oss. Vi skal reise med bil hele veien så alt skal pakkes inn i en liten hyundai i30..! Jeg har hørt at bleier er veldig dyrt i Danmark, er det noen som vet om det er en betydelig forskjell? Kan vi kjøpe det der, eller bør vi ta med herfra?
Og hva er billigere i Danmark enn i Norge som vi bør kjøpe med?

Takk for svar! :)

Jeg kjøpte bleier i Danmark, de var en stor pakke med flere bleieri enn en vanlig liberopakke og jeg synest de var billigere enn her hjemme.. Litt usikker på merket men var noe med grønn etterlannet :-)

Termin 4.januar ❤

Last edited:
Bleier er dyrt i Danmark ja, men innimellom er det tilbud på dobbel pakkning der forskjellen ikkje blor så stor. Kanskje du er heldig :)
Ellers er det meste billigare i Danmark :)

❤️Gutt 24.02.14❤️

Kom på hva merketn vi kjøpte i Danmark heter, Grøn Balance :-) Ca 60kr for ca 50 bleier!

Termin 4.januar ❤

Vi er i Danmark nå med lillegutt på litt over 2 år. Har med bleier siden det er litt dyrere her, men nå har vi bare handlet på Spar da. For der har de FirstPrice - et helt sykt bra utvalg av varer btw. Mye mer enn i Norge, men ikke bleiene. Men kan jo være at bleier er noe billigere i de danske butikkene..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp