bleieposer :)

vesla87

Gift med forumet
Snek litt på mars, og så ei som anbefalte sånne parfymerte bleieposer [;)]
Er jo genialt da [:D] 29,- på boots apotek.. Tror jeg det var...

Fint å ha hvis man er ute eller steder hvor de ikke er vant med bæsjebleier [8D]
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21000171

så kjekke..

Ellers så leste jeg også et eller annet sted om en som brukte bæsjeposer til hund... ;)

hehe, Libero har også sånne poser, 19.90 på Kiwi for 3 små ruller, kjekt å ha i stellebagen hvis man er ute på tur og ikke har tilgang til søppelkasse feks. Det kuleste var at de var lilla da. (Så forøvrig ut som hundebæsjeposer,hihi)[:D]

ORIGINAL: Triolise

hehe, Libero har også sånne poser, 19.90 på Kiwi for 3 små ruller, kjekt å ha i stellebagen hvis man er ute på tur og ikke har tilgang til søppelkasse feks. Det kuleste var at de var lilla da. (Så forøvrig ut som hundebæsjeposer,hihi)[:D]

hihi, ja bruker de selv nå, ser ut som hundeposer. Men tenkte jeg måtte prøve de andre også ;) Siden de skal visst lukte godt.

ORIGINAL: vesla87

ORIGINAL: Triolise

hihi, ja bruker de selv nå, ser ut som hundeposer. Men tenkte jeg måtte prøve de andre også ;) Siden de skal visst lukte godt.

hehe, med lukt og greier ja, kan jo være nyttig når bebisene blir litt større og bæsjen bynner å stinke enda mer ja[;)]

Jeg har brukt disse fra dag 1 (hjemme også), veldig kjekt [:)]

Jeg bruker hundebæsj-poser.. Og når det lageret jeg har er tomt, så skal jeg begynne å bruke matavfalls-posene siden kommunen har sluttet å sortere matavfall nå ;)

[:D] greit å ha hjemme også hvis man ikke får gått ut med søpla med en gang [:)]

Kjekt på tur ja, hvis man er langt unna søppelpose og ikke vil sjenere andre med ille bæsjelukt.

Hjemme bryker vi bare helt vanlige brød/mat-poser. :)

Selvfølgelig på et boots apotek.. De finnes jo ikke her...
Noen som vil kjøpe for meg og sende? [:D][:D]

ORIGINAL: Elissa85

Selvfølgelig på et boots apotek.. De finnes jo ikke her...
Noen som vil kjøpe for meg og sende? [:D][:D]

Hadde tenkt meg en tur å sjekke ut om de har det her ;) Vil du ha kan jeg sikketr sende det i posten ;)

Virker jo kjempepraktiske, men holdet ikke på lukten i det hele tatt, og vognen begynte å lukte kvalmende parfyme etter jeg la den under der til nærmeste søppelbøtte.. Samme med libero sine, den holder ikke på lukta, da er brødposer billigere å bruke[:)]
Bruker hundebæsjposene dobbelt slik at lukten ikke skal sette seg i yttergangen og bærer ut når jeg har tid .. [:)]

ORIGINAL: RenathePro

Virker jo kjempepraktiske, men holdet ikke på lukten i det hele tatt, og vognen begynte å lukte kvalmende parfyme etter jeg la den under der til nærmeste søppelbøtte.. Samme med libero sine, den holder ikke på lukta, da er brødposer billigere å bruke[:)]
Bruker hundebæsjposene dobbelt slik at lukten ikke skal sette seg i yttergangen og bærer ut når jeg har tid .. [:)]

Hjelper de ikke altså?
Hvordan kan folk skryte av de da?

Vi bruker også hundebæsj-poser [;)]

HAr kjøpt en pose nå, så får se om de funker da ;)

Back
Topp