Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Triolise
hehe, Libero har også sånne poser, 19.90 på Kiwi for 3 små ruller, kjekt å ha i stellebagen hvis man er ute på tur og ikke har tilgang til søppelkasse feks. Det kuleste var at de var lilla da. (Så forøvrig ut som hundebæsjeposer,hihi)[:D]
ORIGINAL: vesla87
ORIGINAL: Triolise
hehe, Libero har også sånne poser, 19.90 på Kiwi for 3 små ruller, kjekt å ha i stellebagen hvis man er ute på tur og ikke har tilgang til søppelkasse feks. Det kuleste var at de var lilla da. (Så forøvrig ut som hundebæsjeposer,hihi)[:D]
hihi, ja bruker de selv nå, ser ut som hundeposer. Men tenkte jeg måtte prøve de andre også ;) Siden de skal visst lukte godt.
ORIGINAL: RenathePro
Virker jo kjempepraktiske, men holdet ikke på lukten i det hele tatt, og vognen begynte å lukte kvalmende parfyme etter jeg la den under der til nærmeste søppelbøtte.. Samme med libero sine, den holder ikke på lukta, da er brødposer billigere å bruke[:)]
Bruker hundebæsjposene dobbelt slik at lukten ikke skal sette seg i yttergangen og bærer ut når jeg har tid .. [:)]