Bleienekt

Ho Mor

Forumet er livet
Ida får sånne dager der hun nekter å bruke bleie! Sånn som i dag. "mamma, Ida IKKE ha bleie på. Baaare tuse" Sa hun i dag tidlig. Og jeg visste jo at jeg skulle til lege med henne og på butikk og apotek. Men jammensanten har det gått bra[:)] Men nå har hun sove i to timer på sofaen så lurer på hvordan det går[8|][:o] Hadde en slik dag her i helgen også. Hadde vært greit å slippe bleier etehvert[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Så fiint da, når det allikevel går som en lek! [:)]

Jada det er igrunn fint[:)] Men når jeg skal ut av huset med henne og jeg ikke aner når neste mulighet for å gå på do er blir jeg litt stresset[8|] Og doen hos legen feks den er helt motbydelig[:'(] Men er jo et godt tegn når de vil slutte av seg selv. Må være bedre det enn å hele tiden måtte stresse med å få ungen til å gå med truse og gå på do[8|] De begynner visst å bli store disse augustbarne[:)]

skjønner at du blir litt stressa ang do ogsånn.. det blir jeg også men ha med masse skift..[;)]
hadde [:)]

Alle her i verden er forståelsesfulle hvis ett lite barn tisser seg ut inni en butikk f.eks[;)] Så jeg har alltid skifteklær i bilen, om vi ikke får vasket ordentlig før vi kommer hjem - hvilken rolle spiller det?

Heldigvis har det gått veldig bra, og jeg anser min snuppe som helt tørr på dagtid nå! Men vi foreldre må tørre å ta en risiko med det å ta de med ut UTEN bleie[:D]

ORIGINAL: Vand

Alle her i verden er forståelsesfulle hvis ett lite barn tisser seg ut inni en butikk f.eks[;)] Så jeg har alltid skifteklær i bilen, om vi ikke får vasket ordentlig før vi kommer hjem - hvilken rolle spiller det?

Heldigvis har det gått veldig bra, og jeg anser min snuppe som helt tørr på dagtid nå! Men vi foreldre må tørre å ta en risiko med det å ta de med ut UTEN bleie[:D]

Jeg er helt enig. Det var egentlig ikke ment som et problem. Jeg syns egentlig det er ganske søtt at hun står og nekter å ha på seg bleie[:D].. Har alltid skift med[:)] Heldig du som er ferdig med avvendingen. Blir ganske greit å slippe bleiestyret.

ORIGINAL: Ho Mor

Jeg er helt enig. Det var egentlig ikke ment som et problem. Jeg syns egentlig det er ganske søtt at hun står og nekter å ha på seg bleie[:D].. Har alltid skift med[:)] Heldig du som er ferdig med avvendingen. Blir ganske greit å slippe bleiestyret.

Ja, det er kjempesøtt! [:D] Og jeg må si at det er deilig å ikke ha byttet på en eneste bæsjrompe på snart en mnd! [:D]

ORIGINAL: Ho Mor

Ja, det er kjempesøtt! [:D] Og jeg må si at det er deilig å ikke ha byttet på en eneste bæsjrompe på snart en mnd! [:D]

GRØNN av missunnelse[:'(][:D]

Back
Topp