Bleiene bare lekker

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Nå har vi prøvd både pampers og libero på 2 åringen men det blir vått om natten uansett. tips?

Når det skjedde med vår sønn hjalp det faktisk å bytte til bleiene som er en størrelse større :) Gutten vår tisser mye om natta, selv om han ikke alltid drikker så mye før han legger seg. Derfor passer vi også på å gå inn å sjekke bleia hans på kvelden før vi skal legge oss. Har han mye tiss i bleia da, så skifter vi bare på han fort og greit i senga hans før vi går å legger oss :)

Rema 1000 er eneste bleien som ikke gir ungen fuktig hud. Den kan være tung som bare det, men likevel lekker den ikke.
Har du prøvd en størrelse større?

Rema 1000 signerer jeg.
De har også en størrelse som heter XL str 6. De var veldig bra til 2-åringen her, som tisser mye på natta :-)

Jeg synes både pampers og libero blir våte gjennom selve bleien.. Blir liksom fuktig på utsiden føler jeg. Jeg bruker coop og first price. Veldig fornøyd:)

Når det skjedde med vår sønn hjalp det faktisk å bytte til bleiene som er en størrelse større :) Gutten vår tisser mye om natta, selv om han ikke alltid drikker så mye før han legger seg. Derfor passer vi også på å gå inn å sjekke bleia hans på kvelden før vi skal legge oss. Har han mye tiss i bleia da, så skifter vi bare på han fort og greit i senga hans før vi går å legger oss :)
Lik erfaring her!

Hos min 2 åring lekker alle bleier unntatt coop på natten

prøv å gå opp en str.

Ville byttet bleie på natta og kuttet ned på drikke om kvelden. :)

Ser alle her kommenterer større bleie. MEN hvis bleien er for stor, så vil den faktisk også lekke, da den ikke vil bli sittende ordentlig fordi den er for stor. Du sier jo ikke noe om alder, høyde og vekt på barnet. Så det kan gå begge veier. :) billigbleiene fra Rema 1000 er vi veldig fornøyd med. samme med coop sine. Kan faktisk ikke huske sist vi kjøpte Libero eller Pampers :)

Back
Topp