Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, siste to ukene. Ikke hver dag, men stadig vekk. Skjer selv om bleia ikke er full og jeg strammer godt. Kan jo prøve en annen type og se om det hjelper.. selv om jeg er strålende fornøyd med å bruke så myke bleier.Bruker coop midi og har aldri hatt en eneste lekkasje heldigvis Er det nå plutselig det har begynt å skje?
Hvordan er størrelsen på bleien ift størrelsen på babyen da?Ja, siste to ukene. Ikke hver dag, men stadig vekk. Skjer selv om bleia ikke er full og jeg strammer godt. Kan jo prøve en annen type og se om det hjelper.. selv om jeg er strålende fornøyd med å bruke så myke bleier.
Skal jo være rett.. 4-8 kg og hun veier 6 kg. Neste er jo fra 7 kg.Hvordan er størrelsen på bleien ift størrelsen på babyen da?
Jeg trodde først at det var fra hånden og sikkel, men så ble det mer og mer vått..Så rart at dere skriver dette, for de to siste dagene har mini vært våt på siden når jeg har tatt han opp.
Burde holdt ja...Skal jo være rett.. 4-8 kg og hun veier 6 kg. Neste er jo fra 7 kg.
Bruker libero touch 4 nå, og det er tydelig en produksjonsfeil på bleiene. Er på tredje pakken nå, og alle bleiene har kommet med feil. Lekkasjekanten er sammensmeltet på høyre side, så her har det vært grunnen til lekkasjer. Veldig plagsomt, og de bleiene er ikke akkurat billige heller.
Har hatt lekkasjeproblemer med remableiene også, men det er rett og slett fordi det er alt for dårlig oppsugingsevne på bleien. Så det renner ut på sidene.
Hadde jeg Vært det hadde jeg tatt bilde av den sammensmeltede kanten og sendt inn til libero!!! Da får du sikkert "plaster på såret" og de får ordnet feilen