Bleien lekker på siden...

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Bruker Libero Touch 3 og noen ganger lekker det tiss på siden. Fra hoften og oppover. :oops: Pysj og seng er våt på morgenen.

Flere som opplever det og som evt. har byttet til bleie som ikke lekker?

Senest i dag morges!! Og skjedd flere ganger før også. Libero touch 4 her nå. Forsøk stramme de litt mer, kan være derfor tror jeg. Opplevd det med pampers også

Opplever det av og til med alle typer bleier.. Tror rett og slett han her tisser for mye på en gang før jeg rekker å bytte.. Er bleia fyll blir det jo nødt til å renne ut :-P

Skjer her også innimellom uansett hvilken bleien. Har blitt flinkere til å passe på at tissen ligger nedover, samt at kantene på bleien er brettet ut hele veien, spes på utsiden av lårene:)

Hvis tissen ikke ligger nedover og bleien ikke er strammet nok blir det fort vått! Passer vi på dette samt er nøye på at "klaffene" rund lårene er ute, er det helt tett :-)

Bruker coop midi og har aldri hatt en eneste lekkasje heldigvis :) Er det nå plutselig det har begynt å skje?

Bruker libero touch 4 nå, og det er tydelig en produksjonsfeil på bleiene. Er på tredje pakken nå, og alle bleiene har kommet med feil. Lekkasjekanten er sammensmeltet på høyre side, så her har det vært grunnen til lekkasjer. Veldig plagsomt, og de bleiene er ikke akkurat billige heller.

Har hatt lekkasjeproblemer med remableiene også, men det er rett og slett fordi det er alt for dårlig oppsugingsevne på bleien. Så det renner ut på sidene.

Bruker coop midi og har aldri hatt en eneste lekkasje heldigvis :) Er det nå plutselig det har begynt å skje?
Ja, siste to ukene. Ikke hver dag, men stadig vekk. Skjer selv om bleia ikke er full og jeg strammer godt. Kan jo prøve en annen type og se om det hjelper.. selv om jeg er strålende fornøyd med å bruke så myke bleier.

Så rart at dere skriver dette, for de to siste dagene har mini vært våt på siden når jeg har tatt han opp.

Ja, siste to ukene. Ikke hver dag, men stadig vekk. Skjer selv om bleia ikke er full og jeg strammer godt. Kan jo prøve en annen type og se om det hjelper.. selv om jeg er strålende fornøyd med å bruke så myke bleier.
Hvordan er størrelsen på bleien ift størrelsen på babyen da? :p

Vi har samme problem med alle typer bleier. Så lenge hun ligger på rygg går det bra, men når hun ligger på siden så lekker det.

Frøkna vår på 15 mnd tisser mye på natt, og om hun er våt så er det at bleien enten er blitt satt på skjevt/for slapt eller så begynner den å bli for liten :-P

Bruker libero touch 4 nå, og det er tydelig en produksjonsfeil på bleiene. Er på tredje pakken nå, og alle bleiene har kommet med feil. Lekkasjekanten er sammensmeltet på høyre side, så her har det vært grunnen til lekkasjer. Veldig plagsomt, og de bleiene er ikke akkurat billige heller.

Har hatt lekkasjeproblemer med remableiene også, men det er rett og slett fordi det er alt for dårlig oppsugingsevne på bleien. Så det renner ut på sidene.

Hadde jeg Vært det hadde jeg tatt bilde av den sammensmeltede kanten og sendt inn til libero!!! Da får du sikkert "plaster på såret" og de får ordnet feilen

Hadde jeg Vært det hadde jeg tatt bilde av den sammensmeltede kanten og sendt inn til libero!!! Da får du sikkert "plaster på såret" og de får ordnet feilen

Jeg sendte Mail i går! ;) Fikk ikke lagt ved bilder, men skrev at jeg hadde om de ville se. Veldig plagsomt, må "sprette opp" bleien før den tas i bruk. Og det er slettes ikke slik de skal være.

Har opplevd det om morgene et par ganger når bleia har blitt overfylt på natta, og har skjedd med forskjellige bleiemerker. Men de nye rema bleiene var håpløse, med de ble det mye lekasjer døynet rundt :mad:

Back
Topp