Bleien lekker for femte natt på rad

glamaria

Gift med forumet
Faen altså nå er jeg fri for både sengetøy og pysjer! Den jævla bleien lekker for femte natta og jeg har prøvd både landlord sine størrelse 3, libro nr 3 og libro nr 4 og ALLE lekker! ÅÅÅÅÅÅÅHHH!!!!![:@][:@]

Hva er egentlig feil?????

knurr...

*puste*

[:'(]

Æsj, så irriterende!

Vi bruker pampers, og har aldri hatt en eneste lekkasje. Bleien blir ganske full etter en hel natt, men de er myke og fleksible og det har aldri kommet noe utenfor.

Aner ikke om det er sant, tviler egentlig på det [8|] men en venninne fortalte meg at "suge-evnen" til libero passer mer til jenter enn gutter mens pampers sine passer bedre for gutter.
Jeg har prøvd libero helt i begynnelsen, men ikke merket noe forskjell annet enn at libero sine bleier er mye stivere enn pamper sine.

Du har ikke prøvd å vente en halv time etter den siste matinga før du skifter til nattbleie?? Det gjorde jeg en periode, og morgenbleiene ble en del mindre. Eneste minus med å skifte etter en halvtime er at du kanskje våkner de litt opp igjen hvis du har fått de litt signe og trøtte.

Etter at vi begynte å KUN bruke pampers til lillegutt, så har vi ikke hatt en eneste lekkasje [:)]

ORIGINAL: Sphynx

Etter at vi begynte å KUN bruke pampers til lillegutt, så har vi ikke hatt en eneste lekkasje [:)]

sign!

Og så venter vi litt med å legge han etter siste mating så han får tisset og lagt seg med ny bleie.

ORIGINAL: Novemberstjerne

sign!

Og så venter vi litt med å legge han etter siste mating så han får tisset og lagt seg med ny bleie.

Har ei venninne som bare har gutter. Hun hadde samme problemet med Libero, hun byttet til pampers og da sluttet lekkasjene. Jeg husker jeg sleit med lekkasjer da guttungen min var liten (15 år siden), så jeg brukte faktisk liberobleier innerst og up & go utenpå, men hadde likevel lekkasjer [:@]

Kanskje pampers blir løsningen da[:)] Noe må i allefall endres! Rart at det plutselig ble sånn, vi har jo ikke hatt noe lekkasjeproblemer siden han var rundt 1 mnd..[8|]

Hva med å prøve enda en større str??
Vi bruker Libero Up&Go My First Pants om natten, den funker VELDIG BRA[:)]

Vi bruker Libero nr3, og har ingen prob..
Men prøve en større str?
Evt kjøpe en pakke Pampers og prøve? Kan jo bruke Pampers om natta og Libero om dagen feks [:)]

vi bruker pampers har stort sett gjort det hele tia, bortsett fra en prøveperiode med libero, har kanskje hatt lekkasje 2 ganger på hele denne tiden, den perioden vi prøvde libero hadde vi lekkasje ca 4-5 ganger i døgnet...
men pampers 3 blir veldig full i løpet av natta nå så nå har vi begynt med pampers 4 på natt

Her bruke me Libero2 på dagen, og 3 på nattå. Hadde lekkasje 1 gong, og da va då eg gjekk øve t Libero3 på nattå[:D]

Sign[:)]

Vi hadde og lekkasje med libro, så byttet til pampers..Har ikke hatt lekkasje etter det, en annen fordel er jo at pampers er billigere og :)

Var mye lekkasjer her med Libero også. Coop har fikset problemet gaanske bra!

Vi har brukt libero fra dag 1 og har aldri hatt noen lekasje, men det er vell slik som med alt annet, barna er forskjellige og vi må bare prøve oss frem og finne det som passer best for akkurat dity barn [:)]

Back
Topp