Bleiemerke

Bruker libero på eldste, men de 3 minste størrelsene holder ikke på bæsjen så derfor bruker vi pampers på minsten nå.

Libero.
Har prøvd pampers, men de har fått slik nettingslag ytterst som jeg ikke syntes noe om.
Har prøvd Coop og Rema sine med storebror, men likte de ikke.

Enig i at det nettinglaget på pampers ikke er noe særlig! Klistrer seg fast på huden :-/

Vi bruker Rema sine :)

Pampers og rema 1000 sine. Veldig fornøyd med rema 1000 sine! :)

Har aldri sett at rema har til så små, men så har jeg ikke sett etter så nøye heller. Har lyst til å prøve dem også. Libero er ikke akkurat billig når det går lett fire pakker i uken, minst. ;)

Pampers.. eneste som holder på mini.. men tenkte å prøve rema sine når han går opp i str.. minste str de selger her er str 2(?).. hvordan er de i str..?? pampers str 1 er ikke for små her iaf...

Har prøvd pampers, libero og rema sine. Pampers sine synes jeg lukter vondt så fort (men i starten var de de eneste som passa) og rema sine er litt store enda, så de lekker foreløpig. Så hittil er jeg mest fornøyd med libero. :)

Libero og pampers :) liker godt den streken som skifter farge når bleia er våt

Libero nr 2 bruker vi nå:)
Jeg har aldri likt pampers... De henger så fort når de blir våte. Og nå har de begynt med netting inni, som klistrer seg fast til huden.... Også lukter de vondt!!

Libero, liker heller ikke pampers. Men tenker å gå over til tøybleier etterhvert, når jeg føler meg mer trygg på alt det nye :-)

Libero. Liker heller ikke pampers :-)

Har Rema 1000 så små størrelser? :-)
Kun sett store jeg.
Nei de har ikke til nyfødt, husker ikke helt fra hvilken størrelse. Derfor pampers først :D libero ble storebror så sår av. :)

Nei de har ikke til nyfødt, husker ikke helt fra hvilken størrelse. Derfor pampers først :D libero ble storebror så sår av. :)
Ok. Dumt at de ikke har til de små også. Lurer på hvorfor..?

Back
Topp