Bleiemerke

Rema 1000 bleiene! Fantastiske og like gode som libero sine. Koster 18,- for 50 stk !!

Min lille pike ❤️

Finnes de til nyfødd også? Det var jeg ikke klar over:) har god erfaring med rema sine jeg også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Finnes de til nyfødd også? Det var jeg ikke klar over:) har god erfaring med rema sine jeg også:)

Nei, så vidt jeg er blitt fortalt så finnes de ikke til nyfødt og jeg har aldri sett det heller...

Vi bruker også Libero, synes de er mye bedre :)
De klemte ikke på navelen, er ikke så rare i konsistensen, holder tett, selv om bleien er veldig full, har ikke parfyme og ting i som kan irritere huden, svanemerket, sitter bedre på og synes indikatorer er mye bedre :)
Men vurderer Rema sine når hun blir stor nok, har hørt mye positivt om de.

Jeg har brukt både pampers og libero. Syntes pampers er mye mykere, men de lukter dritt, og er veldig tynne... Så blir nok å gå helt over på libero!

Jeg bruker pampers sine. De er myyye mykere og bedre enn libro synes jeg:) Hver gang hun har tisset igjennom bleien har det vært med libro, aldri pampers.. Skjønner ikke hvorfor folk ikke liker de..:)

Vi bruker libero. Føler at de puster bedre enn pampers også. :)

Vi bruker Libero! Til forrige mann brukte vinpampers i nyfødt bleiene fordi Libero var så harde, men de har blitt gode og myke nå syns jeg :)

Back
Topp