Bleiemerke

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Hvilket bleiemerke bruker dere og hvorfor? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Libero. Brukte det på storesøster også, for hun tisset gjennom pampersbleiene etter kort tid, og nå har de blitt mye mer tøyelige de også:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Libero. Pampers føles så kjipe og er ikke svanemerket. Men har begynt litt på tøy, men ikke tatt mot til meg for å bruke tøybleiene utenfor huset på utflukter ennå. Og så er jo fuktindikatoren på libero sine geniale!

Libero! Pampers har hengt seg fast i huden, så de droppet jeg fort...

Brukar pampers, har ikkje prøvd libero side søstra va liten, men huska at eg likte pampers best i dei små str:) ho bruka libero no;) men har ikkje opplevd at bleien har lekke, og er fuktstripe over bleien på pampers også:)

Bruker pampers. Likte de best for 4 år siden så har holdt meg til de - på sykehuset hadde de Libero, og de var vel så gode :-) Så er egentlig bare de vi er vant med og derfor vi bruker de. Og, så må vi bruke opp bleiekakene vi har fått

brukte libero, men hadde en pakke pampers som jeg har fått av søsteren min, men makan til dritt bleier! Blir fort tunge og holder generelt dårlig igjen tiss og bæsj! Her blir det vertfall libero igjen!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Bruker libero fordi jeg liker dem best. Pampers sine "sitter fast" i huden til lillegutt når han har gjort seg ut, blir kjempesår av dem...Går nok over til rema 1000 sine bleier når vi kommer oppbi str 3. Har kjempe god erfaring med de fra størstemann :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Bruker Libero nå, det er bleiene vi fikk i bleiekaken. Men jeg synes nettingen henger igjen på stumpen hvis han har bæsjet :(

Bruker pampers fordi det brukte vi til storebror og likte dem bedre enn libero, men dette er 4 år sida...
Nå syns jeg derimot pampers fort blir fuktig igjennom og at den fester seg til huden... Skal prøve libero sine når jeg kjøper neste gang.

Libero! Pampers har hengt seg fast i huden, så de droppet jeg fort...

Enig i denne:) og libero har blitt mye mykere enn det de var når storesøster var baby. Men når lillebror blir en del større skal jeg ta i bruk Coop sine, de synes jeg er veldig gode:)

Libero. Er bare mer fornøyd med den, og kjekt med bleieavtalen på kiwi. Jeg gar prøvd pampers en stund og, for det var det bleiekaka besto av, men jeg synes den nettingen er rar, og som det skrives over her; den henger seg fast i stumpen hennes.

Libero :) Virkelig HATER Pampers, så håper jeg aldri må bytte merke :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Libero, brukte det sist og. Synes pampers sine bleier har en veldig sterk lukt. Vil at babyen skal lukte baby, og ikke bleie. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp