Bleiekrigen

kathrine80

Glad i forumet
tror dere den fortsett i 2011?[:)]

Nja.. Den momsrabatten skulle vel også egentlig bare vare en liten stund.. Time will show.

ORIGINAL: Kittekat

Nja.. Den momsrabatten skulle vel også egentlig bare vare en liten stund.. Time will show.

du sier noe[:)]

ORIGINAL: kathrine80

tror dere den fortsett i 2011?[:)]

Lurer jeg også på [8|] Men flere butikker har sagt at det er ut året, så tenkte å kjøpe inn litt ekstra nå de neste dagene jeg, av både bleier og glass [:D]

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: Pembie

Apropos det: er det kiwi som er billigst?

De sier så. [;)]

Kiwi er vel billigst på Libero, 4 pakker til 47 kr. Mens Rimi/Ica er vel billigst på Pampers, 4 for prisen av 2, men husker ikke hva prisen var nå.

ORIGINAL: TheGoodWife

På Kiwi, er det noen restriksjon på hvor mye man kan kjøpe per gang?

Tror det er max fire pakker per kunde er gang

håper den fortsetter

ORIGINAL: finnerikkenyttnick

ORIGINAL: Lasog

ORIGINAL: Pembie

Apropos det: er det kiwi som er billigst?

De sier så. [;)]

Kiwi er vel billigst på Libero, 4 pakker til 47 kr. Mens Rimi/Ica er vel billigst på Pampers, 4 for prisen av 2, men husker ikke hva prisen var nå.

Tror Rimi er billigst på Pampers. Pakken koster 40 kroner og du får 2 for 1. Altså rundt +/-100 bleier(etter type, active fit/up and go...) for 40 kr. Eneste er at de nattbleiene (ihvertfall i størrelse 3 og 4) er billigere på Coop hvis man har medlemsrabatt![:)]

Her er det max 4 pakker pr. kunde.

ORIGINAL: Merri24

På Obs får man tre pakker pampers til 40 kr. Hvis man har medlemskort..

Hmm? Det har de ikke her. Her har de bare de eskene med 2 poser i, altså mellom 80 og 100 bleier, og de koster vel rundt 65 kroner til medlemspris[8|]

En kiwi-ansatt jeg snaket med, sa at hun hadde sine tvil om det kom til å fortsette etter nyttår.
Men, hun virket ikke som hun hadde heeelt kontroll på hva hun snakket om, tror hun var litt..hva skal jeg si? Prøver å ikke være stygg nå altså, men hun var ikke helt frisk iallefall. Sånn i hodet. Det hørtes jo helt jævlig ut uansett men..

tviler på at de slutter med det...
hvis èn butikk gir seg, så må jo alle. ellers driter jo den som gir seg ut, or da gidder ingen å handle der [8D]
så regner med at alle fortsetter jeg [:D]

ORIGINAL: Imogene

Og her er det fritt kjøp, altså man får ta hvor mange man møtte ønske.

ORIGINAL: Imogene

..det sa selgeren som fylte på Liberobleier på Kiwi i dag også, men da jeg spurte i kassa sa hun at det ikke var noe begrensninger. [:)] I går var det visst ei dame som hadde kjøpt 54 (!) pakker!

Men butikkene må jo tape masssse penger på dette her da!

For i utlandet er bleier svindyrt, i pakke pampers koster 14 euro, nesten 140kr.

Back
Topp