Bleiekrigen avblåst *link*

Lisa81

Forelsket i forumet
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10028639

Så kjedeli!!! Men samtidi gleder meg til ågni det i trynet på samboeren min å si jeg hadde rett, når han bare var overgitt over hamstringa mi...hehe!!!

aha! takk for link! [:)]

men har rema begrensninger på pakker? får man kjøpe mer enn to?

vi skulle ha laga en tråd med at bleiekrigen er avblåst og så skulle alle skrevet at da blir vi å handle bleier på rema for det er billigst og så tipsa kiwi om tråden hohohohoho kanskje bleiekrigen hadde fortsatt... det er kjøpers marked, er det ikke??[8D]

Frister å hamstre litt på Rema 1000 ja! [:-]
Kan jo hamstre med tanke på fremtidige barn! [:-]
Det lønner seg jo VELDIG i lengden - bleier er ufattelig dyrt, og man bruker mange kroner på dem om man regner på det?

Angra litt for at jeg ikke hamstra litt bleier når jeg leste det her i stad ja... [X(]

Pottetrening neste![8D]

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: *FruM*

Det lønner seg jo VELDIG i lengden - bleier er ufattelig dyrt, og man bruker mange kroner på dem om man regner på det?

Det kan jeg skrive under på. På RIMI der jeg bodde før kosta en pakke 79 kroner [X(] Heldigvis var ikke rema så langt unna. "Daylight robbery" som min farmor ville sagt!

Bleier er jo latterlig billig, jeg forstår ikke hva folk klager på. Når det gjelder det å ha barn må jo bleier være det billigste som er. Som på Rema nå 2 for 1. Eller gamle bleieavtalen, ta 4 betal for 3. Så nei, må si meg uenig.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: et_lite_vesen

ORIGINAL: *FruM*

Det kan jeg skrive under på. På RIMI der jeg bodde før kosta en pakke 79 kroner [X(] Heldigvis var ikke rema så langt unna. "Daylight robbery" som min farmor ville sagt!

Bleier er jo latterlig billig, jeg forstår ikke hva folk klager på. Når det gjelder det å ha barn må jo bleier være det billigste som er. Som på Rema nå 2 for 1. Eller gamle bleieavtalen, ta 4 betal for 3. Så nei, må si meg uenig.
Ja i Norge har vi jo faktisk de billigste bleiene i verden....

Fortsette å handle på Rema altså[:D] 

bra lillegutt sluttet med bleie i høst..[:D]

Noen som vet om rimi slutter med dobbelt stempel per bleiepakke? [:)]

ORIGINAL: Drømmeren

Vet dere om coop enda har di billige bleiene?

jeg var på Mega for en halvtime siden, de er billige enda ja. Snakka med kassadama, hun visste ikke om de kommer til å sette opp prisen eller ha den lav, de har ikke fått hørt noe fra øverste hold.

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Drømmeren

Vet dere om coop enda har di billige bleiene?

jeg var på Mega for en halvtime siden, de er billige enda ja. Snakka med kassadama, hun visste ikke om de kommer til å sette opp prisen eller ha den lav, de har ikke fått hørt noe fra øverste hold.

Da må jeg ned å hamstre litt i dag ja[8D]

Herrefred da... Utrolig irriterende å komme på kiwi en morgen for å handle en pakke bleier, og så er det helt tomt i hyllene, fordi noen har hamstret alle.. [8|]

Det er da ikke SÅ dyrt med bleier til vanlig heller (ja, 46 kr, mot 11 er en vesentlig forskjell)

Om man bruker 10 pakker i mnd, blir det ikke mer enn 460 kr..

Man kjøper seg da ikke fattig på bleier?

Da burde man kanskje heller starta med tøybleier? [>:]

Jeg kan forstå at barnehager handler inn, men privatpersoner med 100 pakker i skapet, som har handla til "fremtidige barn", og nå skal "hamstre" på rema, blir litt sykt i mine øyne..

Benytte seg av tilbud er en ting, men dette har jo gått stokk over stein...

godt eg har 40 pakker i str 5.6 og 7 da[;)]

Vi har benyttet oss av bleiekrigen, og jeg tror vi enda har 6-7 pakker i skapet (ja jeg kjørte ens erend til kiwi for å kjøpe bleier, vi handler aldri der ellers)

men uansett så er det liksom ikke SÅ stort spør du meg, for om man bare velger riktige butikker så er jo ikke bleier så dyre, rema har jo disse mega pack boksene og prisen pr bleie er da ikke så ille i det hele tatt.

Jeg kan virkelig ikke forstå de som har handlet inn til framtidige barn[:-] det kommer jo også gjevnt og trutt tilbud på bleier uansett.

Flaks at vi hamstret maaange pakker rett før nyttår...[:D]

ORIGINAL: Augustfrø

Herrefred da... Utrolig irriterende å komme på kiwi en morgen for å handle en pakke bleier, og så er det helt tomt i hyllene, fordi noen har hamstret alle.. [8|]

Jeg kan forstå at barnehager handler inn, men privatpersoner med 100 pakker i skapet, som har handla til "fremtidige barn", og nå skal "hamstre" på rema, blir litt sykt i mine øyne..

Benytte seg av tilbud er en ting, men dette har jo gått stokk over stein...

Enig!![:-]
Jeg skulle på kiwi å kjøpe bleier lille nyttårsaften, for vi var tom. Og når jeg da kommer inn i butikken, så møter jeg en mamma og en pappa med 5!!! handlevogner tårna opp med bleier. Jeg sto bare og måpte. De hadde tatt med seg rubbel og bit!
Eier ikke folk skamvett eller? Sykt!
Jeg måtte da kjøre 15 min ekstra for å få tak i en ussel pakke med bleier et annet sted.

ORIGINAL: *Hot mama*

godt eg har 40 pakker i str 5.6 og 7 da[;)]

flaks! vår eldste brukte aldri størrelse 6 og 7... håper du får brukt de da[;)]

Back
Topp