Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: et_lite_vesen
ORIGINAL: *FruM*
Frister å hamstre litt på Rema 1000 ja! [:-]
Kan jo hamstre med tanke på fremtidige barn! [:-]
Det lønner seg jo VELDIG i lengden - bleier er ufattelig dyrt, og man bruker mange kroner på dem om man regner på det?
Det kan jeg skrive under på. På RIMI der jeg bodde før kosta en pakke 79 kroner [X(] Heldigvis var ikke rema så langt unna. "Daylight robbery" som min farmor ville sagt!
ORIGINAL: LabambieJa i Norge har vi jo faktisk de billigste bleiene i verden....
ORIGINAL: et_lite_vesen
ORIGINAL: *FruM*
Frister å hamstre litt på Rema 1000 ja! [:-]
Kan jo hamstre med tanke på fremtidige barn! [:-]
Det lønner seg jo VELDIG i lengden - bleier er ufattelig dyrt, og man bruker mange kroner på dem om man regner på det?
Det kan jeg skrive under på. På RIMI der jeg bodde før kosta en pakke 79 kroner [X(] Heldigvis var ikke rema så langt unna. "Daylight robbery" som min farmor ville sagt!
Bleier er jo latterlig billig, jeg forstår ikke hva folk klager på. Når det gjelder det å ha barn må jo bleier være det billigste som er. Som på Rema nå 2 for 1. Eller gamle bleieavtalen, ta 4 betal for 3. Så nei, må si meg uenig.
ORIGINAL: Skrållan
ORIGINAL: Drømmeren
Vet dere om coop enda har di billige bleiene?
jeg var på Mega for en halvtime siden, de er billige enda ja. Snakka med kassadama, hun visste ikke om de kommer til å sette opp prisen eller ha den lav, de har ikke fått hørt noe fra øverste hold.
ORIGINAL: Augustfrø
Herrefred da... Utrolig irriterende å komme på kiwi en morgen for å handle en pakke bleier, og så er det helt tomt i hyllene, fordi noen har hamstret alle.. [8|]
Jeg kan forstå at barnehager handler inn, men privatpersoner med 100 pakker i skapet, som har handla til "fremtidige barn", og nå skal "hamstre" på rema, blir litt sykt i mine øyne..
Benytte seg av tilbud er en ting, men dette har jo gått stokk over stein...