Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Festet ikke noe til underlaget. Jeg bygget opp min i tre lag. Alt du trenger er bleier, gummistrikk og eventuelt noe til støtte i midten. Jeg brukte papphylsen til glapacken min som tilfeldigvis var tom, så festet jeg de innerste bleiene til den, og videre utover festet jeg de til hverandre. Den satt da fint sammen. Brukte strikk rundt alle til slutt og lå over bånd der strikken satt. Pyntet med en rangle på toppen, babysokker, smokker og skjeer.
Er nok med bare en tynn pinne de, jeg brukte lang strikkepinne jeg bare... som jeg tok med hjem da jeg hadde levert kaka, så jeg kunne bruke den til neste...[:D]
Eg festa den ikkje i underlaget, men hadde ein pringlesboks i midten (hadde tenkt å ha ei vinflaska, men hadde kjøpt en dekortallerk til å ha den på som var for liten med vinflaske i midten!)
min sto løs på underlaget og brukte bare noen grillspyd i tre til støtte mellom laga...men her fikk jeg mange gode ideer med både vinflaske og gladpack til støtte...må jeg tenke på neste gang! [:D]