bleiefri?

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
noen her som er det?

Nope! not yet..
1. det er vinten,
2. vi bor midlertidig i mors ekslusive hjem, et meget dårlig sted å bomme på toalettet...
3. vi vinter på sommern [:D]

ORIGINAL: Årolilja

Nope! not yet..
1. det er vinten,
2. vi bor midlertidig i mors ekslusive hjem, et meget dårlig sted å bomme på toalettet...
3. vi vinter på sommern [:D]

haha.. whaat??

Her er det heller ikke slutt, men er litt på do innimellom. Vi slutter til sommern [8D]

Nei her er bleia på enda, blir nok ikke før til sommeren her heller.. Men hun har begynt å si ifra når hun har tissa i bleia.. Så sier til henne at hun må si ifra før sånn at vi kan sitte på do, men da får jeg bare Nei mamma Anna er liten [8D]

Her sluttet vi med bleie på både dagtid og natt i juni [:D] Rimelig stolt over storegutten min for det egentlig![;)]

Hun slutta i starten av oktober, men bruker bleie om natten enda.[:)]

Vi jobber med saken... [8|]

Hun kan gå mange timer uten bleie hjemme, og har nesten ikke uhell. Men har alltid bleie når vi skal bort, eller i barnehagen.

Jeg ser for meg at hun plutselig bestemmer seg for at hun skal slutte (for jeg tror hun begynner å få kontroll). Hvis det ikke skjer så blir det full slutt til sommeren. [8D]

Her sluttet hun på dag og natt i juli[:D]

Markus sluttet i sommer[:)].
Var en dag han nektet å bruke bleie, skulle ha truse som storesøster.
Var noen dager av og på med bleie etter hans ønske.
I løpet av to uker var han tørr dag og natt.

Vi hadde ikke tenkt å prøve engang i sommer, for han var ikke interessert i å sitte på do i det hele tatt, kun tisset på to et fåtalls ganger før han sluttet. Vi hadde tenkt å få han tørr våren/sommeren 2011.
Men da han selv ville, så hang vi oss på.

Slutta i sommer, men har bleie om natten fortsatt. [:)]

Back
Topp