Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo f.eks bytte bleie før du gir ho mat. Og ikke skru på lys osv. når mini våkner her for melk så sjekker jeg bleie først er den full så bytter jeg først og ammer. Han sovner som regel.Om natto, gjer dåke da?
Tøtto mi tisse masse på natto,og i da sista har da vore lekkasje nesten kvar natt.. Men når eg bytte om natto våkne ho sånn at da e vanskeli å få ho tebake i søvnen.. What to do?!![]()
Prøvd natbleiene fra pampers? De holder i 12 timer![]()
Hm, ja, litt dilemma, det der. Jeg gjør som andre nevnte over her, ammer etter bleieskift, da sovner hun igjen (for nei, jeg klarer heller ikke å holde henne sovende gjennom skiftet, hun blir ganske gira selv med dempa belysning og veldig rolig stemning). Vi samsover siste del av natta, da, så da lar jeg henne bare sovne ved puppen... Men ikke hver natt jeg skifter, bare hvis jeg hører at det braker i bleia etter hun har ligget og styra og jobba på...Må kanskje bytta på natto då.. Men syntes da e ganske kjedelig, vertfall om ho våkne heilt![]()
Hm, ja, litt dilemma, det der. Jeg gjør som andre nevnte over her, ammer etter bleieskift, da sovner hun igjen (for nei, jeg klarer heller ikke å holde henne sovende gjennom skiftet, hun blir ganske gira selv med dempa belysning og veldig rolig stemning). Vi samsover siste del av natta, da, så da lar jeg henne bare sovne ved puppen... Men ikke hver natt jeg skifter, bare hvis jeg hører at det braker i bleia etter hun har ligget og styra og jobba på...Gjør det for hennes komfort, da - har funnet tøybleier som funker for oss, så har sjelden lekkasjer lenger. Men usikker på hva jeg hadde gjort uten "sovne-ved-puppen-trumfkortet".
![]()
Åhh, typisk...! Bra hu fikk skifta på seg, da, siden hun var gjennomvåt, men litt herk for mamman! Håper hun sovna godt etterpå, tørr og god og mett?Funny story; Sku bytta bleia nett, tenkte eg fekk bare gjer da og håpa på da besta!..
Sku bare nett legga ho ner i vår seng (har kje nåke godt nattlys på badet), og når eg gjer da kan eg kjenna eg blir varm på neven.......... Ho hadde sikkert nett tissa,for heile ho,pysjen og vår seng blei våt... Hurra!...No e da melking,krysse alt eg har for at ho kubbe igjen!
![]()
Åhh, typisk...! Bra hu fikk skifta på seg, da, siden hun var gjennomvåt, men litt herk for mamman! Håper hun sovna godt etterpå, tørr og god og mett?
(Ligger her sjøl med ei som ble litt urolig etter skift - må til med trumfkortet...Må prøve å venne henne av med det etter hvert... bare ikke nå, zzz... litt sløv mamma som ikke orker å bruke en time på byssing på natta...)
Åja, hehe, bedre å blaute til mammans seng enn sin egen, ja - smart jente.Ja,men da va jo min feil at ho blei våt!va ingen lekkasje i hennas seng!
men heller mi enn hennas
![]()
Jau, blei ein time me byssing ette to puppe.. Men ho va veldi urolig når eg la ho te å sova i går og,kan vera samme grunn.. Men so våkne du litt meir av å tissa ut alt og må bytta pysj og ikkje bare bleio!