Bleiebøtte

tingeling1

Forumet er livet
Skal dere ha det? er det nødvendig? Lurer liksom på om jeg kommer til å bruke den eller ikke....

tror ikke jeg gidder å kjøpe det nei...
er ikke så lat at jeg ikke kan gå ut med søpla en gang om dagen..
kan heller bruke de pengene på noe annet

Det er vel en av de tingene jeg ha bestemt meg for å kjøpe[;)] Er litt var for lukter, men tror jeg blir immun når det gjelder stanken til mitt eget barn[8D]
men allikev; man vet aldri, og om det forhindrer litt lukt[:'(] så gjerne for meg[;)]

Jeg har hørt så mange som har positive erfaringer med det, at jeg har veldig lyst på en sånn dunk. Regner med at vi får den vi da.

har en slik jeg og er kjempe fornøyd!!!

Vi hadde ikke tenkt å kjøpe det, men så fikk vi en gratis bleiebøtte (splitter ny)
i fra barnehagen jeg jobba før.
De hadde tenkt å kaste den likevel pga plassmangel.......så da ble det sånn på likevel gitt[:D][:D]
Alt gratis er bra!!!

Vi hadde det på jobb før, synes bare det er noe stort tull, så her i gården kommer det ikke... lukter gjør det uansett!!

Jeg har vært så heldig og fått det i gave av en god venninne [:D] 
Så jeg kmmer til å bruke det [:)]

Jeg tror nok vi kommer til å kjøpe det... Selv om det kanskje lukter litt uansett
så er det greitt med litt ekstra "beskyttelse" da... Vet ikke hvor mye det koster
jeg, men så ikke for meg at det var så dyrt???? Noen som vet pris kanskje?
Hvis det er veldig kostbart, så får vi vurdere d da..

Ååååå er det sååå mye? Fytti det er mye jeg ikke vet ser jeg...
Da får vi høre på brukt, eller droppe det tror jeg.. Det var jammen
mye penger for en søppelbøtte...[:'(]

Det var litt forskjell ja... hmmm
får vel sjekke før vi bestemmer oss da, hører jeg[:)]

Jeg kjøpte bleiebøtte til førstemann, kostet 299; Brukte den den første tiden, men det er mere jobb med det enn praktisk... Dessuten lukter det uansett. Spes hvis du har varme i gulvene. Skal jo ingen ting til før det blir fylt opp! Dessuten måtte vi kjøpe slik refil poser 1-2 ganger i mnd og refilen koster 110;
Så vi gikk over til å putte bleiene direkte i søpla, putter bæsje bleiene i hundeposer for å forhindre lukt. Den vanlige søpla går vi jo ut med uansett. Fungerer kjempe bra for oss! (billig er det å!)

ej he kje bestemt mej endå om d ej ska ha elle ikkje....
virka som om d e flejre å flejre so klare sej godt uten???

Jeg har bleiebøtte, brukte den de 6 første månedene, ble ikke så mange bleieskift per dag etter jenta ble 6 mnd. Men jeg var veldig fornøyd med den. Her i Trondheim koster bleiebøttene 299 kr og refilen koster 99. Er absolutt verdt det synes jeg. Har ingen ting med latskap å gjøre spør du meg, men det er ikke alltid man har mulighet til å gå ut med søpla flere ganger daglig når man har en liten baby.

jeg springer ut med søppla,ser for meg at jo mer du sammler i den jo verre blir det å tømme?tung å stinker sikket??[8|]

uansett så blir det ikke det her[:)]

Tror jeg må undersøke forskjellen på en bleiebøtte og en vanlig søppelbøtte før jeg utelukekr noe som helst. Tror egentlig det ikke blir handlet da vi uansett må ut med bleien før hunden går amok! Bleiebøtte m hengelås? [8|]

En hund klarer ikke å åpne en slik bleiebøtte.

ORIGINAL: Chris24

En hund klarer ikke å åpne en slik bleiebøtte.

Satser på det.. for han he nese for alt som stinker!!! [:D]

Back
Topp