Bleiebøtte

Nei tror ikke det. Googlet litt for et par dager siden. Du får gratis bøtte fra Barnas hus og et sted til som jeg ikke husker i farta. To forskjellige typer. Men prisen på poser til disse bøttene er litt i høyeste laget spør du meg. Man kan visst kjøpe billigere poser på ebay da. Tror jeg prøver på vanlig bøtte med lokk. Leste forresten et tips om å putte bleiene i hundeposer. Ikke at jeg tror de holder lukten ute, men hjelper kanskje litt på? :)

Får bleiebøtte gratis på både barnas hus og på babyshop, men sjekk pris på refillposer først og velg butikken der de er billigst i tilfelle.. Et annet tips er å sette bleiebøtta på et gryteunderlag hvis man har varmekabler på badet - da minsker også lukten fra bøtta :)

Nei, synes det er udelikat. Bruker hundeposer som knyttes helt igjen, og så rett ut. Det blir luktfritt og best for oss. Gjorde tilsvarende sist.

Refill til bleiebøtter koster ca halvparten fra USA eller UK. .... ebay eller Amazon

Syns det ikke lukta så godt fra den bøtta jeg, brukte heller bleieposer fra libero som jeg knut igjen og kastet i søpla, også gikk vi ut med søpla med en gang om det var en "stinker" som ikke posen klarte å kamuflere ;)

Jeg har fått bleiebøtte fra barnas hus, men om jeg kommer til å bruke den vet jeg ikke helt. Skal sikkert prøve den, så får vi se hvordan jeg liker det :) syns posene er litt vel dyre..

Ja har hatt tre ulike bleiebøtter til lillegutt,den til barnas hus er best da den er helt luktfri selv med skikkelig stinkere..Hehe. Pleier ofte å putte bleie i en bikkjepose før jeg putter den i bøtta. Sikkert greit å gjøre sånn som flere sier med å gå rett ut med søpla,men det er ikke så lett i praksis her når jeg er mye alene på kveldene og hvertfall ikke når det kommer to bleiebarn:).

Vi har vleiebøtten fra barnashus. Synes den er ledig grei og ikke merket noe særligtil lukt fra den. Bleieposene er dyre, men vi har fulgt med og kjøpt hver gang de er på tilbud.. Ikke så gale det.

Syns det ikke lukta så godt fra den bøtta jeg, brukte heller bleieposer fra libero som jeg knut igjen og kastet i søpla, også gikk vi ut med søpla med en gang om det var en "stinker" som ikke posen klarte å kamuflere ;)
Samme her, men kjøpte heller vanlige sorte hundeposer (2 stk for 10 kr) på matbutikken. Mye billigere enn de fra lilla libero. Synes bleiebøtter lukter uansett.

Last edited:
Har en bleiebøtte, men brukte den ikke særlig mye sist. Nå står den bare og tar opp plass i garasjen, og går vel i søpla under vårryddingen...

Tenker å bare bruke vanlig søppelbøtte til tissebleier, og de andre blir kastet i en pose og kastet ut med en gang. Orker ikke gammel tisse/bæsjelukt på badet :p

Følger det med noen poser når man henter de ut slik at man får testet bøtta før man kjøper refill?

Følger det med noen poser når man henter de ut slik at man får testet bøtta før man kjøper refill?
Ja det følger med noen poser. Om det er en pakke eller en pose vet jeg ikke, men man får hvertfall testet den ut :)

• Liker
Reactions: is

Samme her!
Syns de lilla bleieposene fra Libero er geniale :)
Har hatt bleiebøtte før, men liker ikke å måtte trykke ei drittbleie nedi (er jo et "lokk" på toppen som presses ned) :o

Samme her!
Syns de lilla bleieposene fra Libero er geniale :)
Har hatt bleiebøtte før, men liker ikke å måtte trykke ei drittbleie nedi (er jo et "lokk" på toppen som presses ned) :o
Mmmm digg å presse full bleie :P :P

Back
Topp