Sommer2016
Forelsket i forumet
Skal dere ha bleiebøtte?
Isåfall er det bare 1 type og velge mellom?
Isåfall er det bare 1 type og velge mellom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, men kjøpte heller vanlige sorte hundeposer (2 stk for 10 kr) på matbutikken. Mye billigere enn de fra lilla libero. Synes bleiebøtter lukter uansett.Syns det ikke lukta så godt fra den bøtta jeg, brukte heller bleieposer fra libero som jeg knut igjen og kastet i søpla, også gikk vi ut med søpla med en gang om det var en "stinker" som ikke posen klarte å kamuflere
Ja det følger med noen poser. Om det er en pakke eller en pose vet jeg ikke, men man får hvertfall testet den utFølger det med noen poser når man henter de ut slik at man får testet bøtta før man kjøper refill?
Syns det ikke lukta så godt fra den bøtta jeg, brukte heller bleieposer fra libero som jeg knut igjen og kastet i søpla, også gikk vi ut med søpla med en gang om det var en "stinker" som ikke posen klarte å kamuflere
Mmmm digg å presse full bleieSamme her!
Syns de lilla bleieposene fra Libero er geniale
Har hatt bleiebøtte før, men liker ikke å måtte trykke ei drittbleie nedi (er jo et "lokk" på toppen som presses ned)