Bleiebøtte

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Noen med erfaringer ang bleiebøtte? Gratis eller kjøpe? Dyrt med refiller? Lettere med bare hundeposer i søppelbøtta?

Jeg tenker jeg skal ta med meg en gratis en fra babyshop. Refillene til den koster litt over 300,- for 3. Blir kanskje dyrt i lengden, men tenkte jeg skulle prøve;)

Det er ofte salg på refill til den, og posene lukter mandeldråper. ;-) :-D

Brukte det første gang, men syntes ikke noe om det.. Stinker med en gang! Her blir det tøybleier :)

Brukte sånn bliebøtte til gutten begynte å spise ordentlig mat...det var vel rundt 8-9 mnd om jeg ikke husker helt feil... For når de begynner å spise mat så begynner bæsjen å lukte uansett hva slags bøtte du har :p før det lukter det ikke så mye av bæsjen heldigvis :)

Vi har brukt det tidligere, men usikker nå.. Kjøper refiller i Sverige, ofte tilbud. Men det lukter jo litt for det.

Noen med erfaringer ang bleiebøtte? Gratis eller kjøpe? Dyrt med refiller? Lettere med bare hundeposer i søppelbøtta?
Liker ikke bleiebøtte...
Når du har stappet en del bleier oppi blir det en ganske lang pose du må kaste. Kommer an på hvor lenge du venter med å tømme da. ;-)
Synes det var lettere å bare kaste i søppelet.
Dyrt med refill poser. Det er jo gjerne en grunn til at de er gratis. :-)

Har ingen erfaring med det, men synes det er greit å prøve siden vi bor i blokk. Da slipper man å springe ut for hver enkelt.

Vi hentet den på babyshop. Har brukt den før, og den var veldig ok. Den angelic som du får gratis på barnashus er litt mer tungvint i bruken synes eg :) Men veldig greit med en bleiebøtte med slike poser! For begynner fort å lukte ra vanlig søppen selv om du knyter posen sammen :P

Vi har bleiebøtte fra sangenic, og er kjempe fornøyd. Har aldri hatt problem med at det lukter veldig av den. Og har tømt den når ho har vært full. Brukte den helt til gutten vår slutta med bleier når han var 2.5. Det sagt så har han nesten ikke hatt bæsjbleier siden han var 1 år, men synes ikke det luktet da heller.

Vi kjøpte masse refill på 30% salg på barnas hus, og har enda igjen fra storebror.

Vi hadde en annen bleiebøtte først som vi fikk gratis fra en av de barnebutikkene og brukte den til posene var tom. Den likte vi ikke, da det var mer som en vanlig bøtte.
På sangenic kan man snurre posene som gjør at det lukter mindre:)

Back
Topp