Bleiebøtte

hadde bleiebøtte med barn 2 fordi vi bodde i blokk og langt å gå ut med søppelet.. men nå bor vi i hus så med søppeldunk rett ved trappa så bare kaster bleiene i libero bleieposer. Syns også de refillposene til bleiebøtta var svindyrt.. så glad jeg slipper å bruke penger på det denne gangen.. men får man tak i billigere på ebay så er det så klart mye bdre :)

Vi bruker bleiebøtta, men kommer nok til å avvikle den når gullet nærmer seg året. Vi valgte i alle fall å gjøre det sist siden avføringen lukter verre, og bleiebøtta hjalp ikke mot den lukten hvis det ble liggende mer enn en dag :)

Tipser som flere anre her om å bare kaste bæsjebleier i bøtta, da sparer man litt plass. E-bay er også finfint til å kjøpe refiller for en billigere penge. :)

Vi bruker AngelCare-bleiebøtten og har kjøpt refill på butikk her i byen. Når vi bestilte fra e-bay sparte vi 50 % av det vi betaler her. Men nå sist fant jeg noe nytt, en slags gjør-det-selv-refill. Vi fikk tilsendt en tom holder og en rull med plast (skal tilsvare 10-refiller). Arbeide med å fylle plast i holderen var lettere enn fryktet, plasten var bedre enn de som kjøpes ferdig, og vi betalte bare 160 kr. Vi sparer penger og produserer mindre søppel - vinn-vinn-situasjon for meg :)

Og ja, det finnes til andre bleiebøtter også ;)

Back
Topp