Bleiebøtte

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Kjøpte to refill-pakker til bleiebøtten fra Barnas Hus i dag; 695kr! Syntes det var litt drøyt for plastikk. Hvilke løsninger har dere på bleiebøtter? Vanlig søppelbøtte eller finnes det andre bleieposer/bøtter?:)
Tenker man trenger liksom ikke å hive pengene ut vinduet, de har jo vinger å fly med uansett:D

vi kastet bleiebøtta og byttet til vanlig pedalbøtte med vanlig pose i. Skifter pose en gang om dagen og er godt fornøyd :) bleiebøtta var bare styr med

Vi har Sangenic bleiebøtte, fornøyd med den. Refill er dyrt men fikk tak i på ebay...

vi kastet bleiebøtta og byttet til vanlig pedalbøtte med vanlig pose i. Skifter pose en gang om dagen og er godt fornøyd :) bleiebøtta var bare styr med
Blir nok vanlig søppelbøtte her og. Stor. Går jo samme bleier i døgnet:) Bøtta i seg selv var grei, men vet ikke om den er så genial at den er verd de pengene:)

Har ikke brukt bleiebøtta enda, vi kaster i vanlig pose enn så lenge :) tenker vi sparer bleiebøtta til det begynner og lukte mer av bleiene :)

Vi har Angelcare bleiebøtte. Synes den er helt genial, så kommer til å fortsette å bruke den. Spørs om det blir bestilling av refill på ebay :)

Vi har angelcare, blir brukt til nr 3 nå og veldig fornøyd. Men kaster bare bæsjebleie dit da :) Som er 1-2 hver dag. :) Ellers går tissebleiene i en vanlig bøtte ved siden av. :) Det har vi gjort med alle :)

Også hundeposer er greit :P bruker bleiebøtte nå, men når posen er tom. Bytter jeg det ut med vanlig bøtte og hundeposer. Stress med den bøtta, den blir fort full.

gutt09jente11 skrev:
Vi har angelcare, blir brukt til nr 3 nå og veldig fornøyd. Men kaster bare bæsjebleie dit da :) Som er 1-2 hver dag. :) Ellers går tissebleiene i en vanlig bøtte ved siden av. :) Det har vi gjort med alle :)
1-2? Her var det fire, bare i kveld/ natt! :p Sikkert 6-8 bæsjebleier i døgnet vil jeg tro.

Jeg brukte en vanlig søppelpose i bleiebøtta forrige gang. Men finner ikke bøtta nå :p Det ble en del mindre lukt ihvertfall ;)

Back
Topp