Bleieavtale

Mowgli^

Glad i forumet
Har dere tenkt noe på hvor dere skal kjøpe bleier hen? Eller kjøper dere bare der det passer seg når dere handler?
Det er jo forskjellige bleieavtaler rundt i butikkene har jeg lest [8|]

Hva koster bleiene på Kiwi?

På Coop,får jo medlemmer bleier til 10 kr billigere..gjelder alle bleiemerkene.

Spar har vist åsså en bleiavtale..men der var bleiepakken sykt dyr ifht fex coop sine,at den avtalen kunne man rett og slett tørke ræva med..

Kiwi er de billigste[:D] Iallefall på libero !! 18-24 kroner mener jeg- og hver fjerde pakke gratis!![:D]

ORIGINAL: ~~ladybird~~

Hva koster bleiene på Kiwi?

På Coop,får jo medlemmer bleier til 10 kr billigere..gjelder alle bleiemerkene.

Spar har vist åsså en bleiavtale..men der var bleiepakken sykt dyr ifht fex coop sine,at den avtalen kunne man rett og slett tørke ræva med..

Minste størrelsen på libero på kiwi kjøpte jeg til 18.90..Størrelsen over er 23.90... Rema og Rimi har ca samme prisene, men i og med at hver fjerde er gratis på kiwi, knuser jo de rema[:)]

Kommer til å kjøpe økonomipakkene til Pampers på Rema 1000...
De kom både best ut i test mht bleiene og prisen, i tv2 Hjelper deg...
Og vi bruker de på snuppa og er veldig fornøyde, aldri hatt bleieutslett[:D]

ORIGINAL: trulta

Trodde Rema var billig jeg[8|] Selger esker med fire pakker oppi til 85 kr...[8|][8|]

Er bare 2 pakker oppi, men er flere i hver pakke enn hvis du kjøper 2 løse pakker (og 2 løse pakker koster jo 110)

Vi skal handle Libero på Kiwi! [:)]

rema eller kiwi.handler der til vanlig.er vel bleie avtaler på begge?ell så er det bare på kiwi.når ungen blir so stor som 10 kg+ blir det first price sine som er snyt billige og like bra som de dyre. bleier er utrolig dyrt....

ORIGINAL: GuttemammaX2

Kommer til å handle Libero på Kiwi.... når han er stor nok går vi over til first price sine.. var super fornøyd med disse da Sebastian brukte de!

Libero sine ( de store størrelsene ) ligger på litt under 50 lappen på Kiwi.. de mindre størrelsene er det litt mindre for..
First price sine koster 50 kroner for dobbelt så mange beier som Libero!! om ikke mer faktisk...husker ikke i farta nå

kiwi molde og spar skåla har first price bleiene til rundt 36,-[:D] 53 for trusebleiene.dobbel pakke. dunt de ikke har til nyfødte.

jeg liker libero best.. pampers holde ikke på tisse til min forje..
så det blir nok libero igjen.. [:)]

ORIGINAL: sommernurk

er libero eller pampers best?

Noe du må se ann for ditt lille nurk hva som passer best for dere. Selv, etter å ha jobbet i barnehage liker jeg best libero.. Synes pampers lakk fort, og luktet dårlig balnding av urin og parfyme[8|][X(]

ORIGINAL: mollapus123

jeg liker libero best.. pampers holde ikke på tisse til min forje..
så det blir nok libero igjen.. [:)]

Samme her

Kiwi med bleieavtalen (libero) og når h*n blir større blir det firstprice eller Lidl sine. Har hørt flere der er super fornøyd med dem.

Jeg brukte bleie avtalen før, men nå så kjøper jeg den store bleie pakka på rema 1000.. Jeg synes pampers active fit er best.. Men nå så bruker jeg libro sine up and go  for og se om dem er bra..

handler libero på kiwi til Marius,og kommer nok til og gjøre det til mini også..
pampers kunne vi ikke bruke på M for han tisset igjennom.

Back
Topp