Bleie utslett

Når4blir5

Forelsket i forumet
Villemo begynte å reagere på pampersbleiene for ca 3 dager siden, masse utslett og er litt opphoven, og vi trodde det var ny tann og bytta ikke til libero før i gårkveld [:(] Stakkars gulle [:(] Dere som har hatt barn som har reagert på bleier, hvilken salve har dere brukt å smøre på ? Jeg har brukt sinksalve, men er det noen som er bedre?

Uff :( hørtes ikke kjekt ut :( Håper det går fort over :)

ORIGINAL: Lolodi

Inotyol er mye bedre enn sinksalve.

Da skal jeg smøre de på neste gang jeg bytter bleie [:D]

Jeg har ikke hatt bleieutslett problem med Martine, men med Janne-Kristin så fikk hun kraftig bleieutslett etter vi prøvde noen bleier fra Lidel. Det førte til at hun mistet huden nedentil og var blodrød,ingen ting hjelpte.Men så var min svigerinne fra Danmark hjemme og hun kokte litt camillete som hun avkjølte og fuktet et stort gassbind som hun la i bleien til jenta som hun hadde på seg en 3-4 timer og etter det så såg vi hun var mye bedre så vi behandlet henne med camillete et par dager og da var hun fin og huden hadde begynt og komme tilbake.. Så du kan prøve det[:)]

Må få høre hvordan det går da..[:)][:)]

Men bør vaskes av med babyolje [;)]Her tåler hun ikke vanelig zinksalve så vi bruker en som er laget av urter fra Israel (jaja høres spes ut) men den eneste som hun ikke blir rød av [8|]

ORIGINAL: *MammaTilVillemo*

Da skal jeg smøre de på neste gang jeg bytter bleie [:D]

Gjør det [:)] Funker bra[:)] Bare vær litt obs om det er selve bleia hu reagerer på,guddattera mi reagerte plutselig på Pampers og fikk røde åpne sår etter noen dager med opphovna hud++[8|]Da de bytta til Libero gikk det over[8|]

God bedring til lille,potetmel funker og bra btw[:D]

vär obs på at inotyol gir gulaktige flekker på klär,håndklär osv.. Kan også väre litt vanskelig å få vasket av stumpen..

Men ellers er den kjempe fin å bruke[:D]

Back
Topp