bleie typer

lillivanilli

Elsker forumet
hva kommer du til å bruke?

i begynnelsen kommer nok vi til å bruke libero, men etterhvert gå over til rema100 landlord bleiene.
bare vente til bleie innholdet blir litt fastere[8D]

Dette tema frusterer meg [:'(]Noen sier at jeg aldri må finne på og bruke librero men det er liksom det de selger i nærmeste butikk..Å jeg vil jo tro at ungene får utslett osv av librero pga foreldrene i begynnelsen ikke er så flink til og stelle stumpene eller de samme med pampers...Noen som har dårlig erfaring med librero her?

ORIGINAL: *Snoopy*

Dette tema frusterer meg [:'(]Noen sier at jeg aldri må finne på og bruke librero men det er liksom det de selger i nærmeste butikk..Å jeg vil jo tro at ungene får utslett osv av librero pga foreldrene i begynnelsen ikke er så flink til og stelle stumpene eller de samme med pampers...Noen som har dårlig erfaring med librero her?

aldri hørt det om libero[&:]
hørtes mer ut som pampers du beskriver..
i pampersbleiene er det lotionsommangeav barna reagerer på.

Så langt har jeg ikke tenkt engang, litt lenge til enda.
Jeg har ikke peiling ennå.

ingen anelse.. har ingen erfaring med det, så kom gjerne med tips,råd og innspill folks[:)]

Jeg har heller ingen erfaring. Men tror nok vi forsøker oss på Libero i første omgang.

ORIGINAL: Spent24

ingen anelse.. har ingen erfaring med det, så kom gjerne med tips,råd og innspill folks[:)]

Libero

ORIGINAL: lillivanilli

aldri hørt det om libero[&:]
hørtes mer ut som pampers du beskriver..
i pampersbleiene er det lotionsommangeav barna reagerer på.

Nei er det jeg tenker også..Er vel forskjellig fra baby til baby,i og med librero selges rett rundt hjørne vil jeg jo bruke det den første tiden hvertfall..

blir nok libreo siden vi har brukt d til første mann og har planer om å prøve tøybleier

Snuppa mi får masse utslett og åpne sår etter bare å ha brukt en libero bleie.
Med pampers har vi knapt sett en rød stump.
Dit vi skal flytte har dem bare libero, så vi blir å hamstre jumbopack på rema når vi er i byen. 2 timers kjøring en vei til byen, men vi får bare handle MANGE kasser. [:)]

Her prøver vi oss på tøybleier!! Blir spennende! Men på sykehuset rett etter fødsel blir det papirbleier! men om det blir pampers eller libero aner jeg ikke!!!

ORIGINAL: BellaBonita

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: BellaBonita

Libero [:D]

På butikken her selges libero 3-5 kilo pakkene for 12,90,- (!)

og fra 5-8kg pakkene for 19,90,- (!)

Har vært å hamstret bleier, for på den andre butikken koster de 39,90 og 49,90 (!?)

[:D]

Er de så billige i butikkene dere handler?

Veldig god erfaring med Libero på eldsteman. First Price var faktisk også bra [;)]

Men liker Libero best [:)]

Hvilken butikk er det?

Kiwi [:D]

Skjønner egentlig ikke hvorfor de er så billige der.

På de andre butikkene (rema1000, rimi, mega, obs etc) så koster de fra 39,90 til 49,90 !

Mens på den Kiwi butikken rett ved oss, koster pakkene kun 12,90!

Syntes det er helt vilt, men bra!

Og hver 4. libero pakke er jo gratis, så betalte 103 kr for 10 pakker med bleier fra 2-4kg/3-6kg (newborn og mini)

og 159 kr for 10 pakker med bleier fra 5-8kg (midi)!

Altså KUN 262 kr for 20 pakker med bleier! [:D][:D][:D]

Tenkte jeg skulle hamstre, tilfelle det var en feil i butikken.

Syntes det er skambillig.

(Tro meg, det går MYE bleier i de første månedene)

Oj det var billig ja. Tror nesten jeg må ta meg en tur på Kiwi jeg[:)]

Er mest glad i Libero, da deres up an go er helt fantastiske så snart de kan stå.

Helt i nyfødtperioden bruker jeg pampers, fordi de er  mykere.

Men jeg anbefaler dere å prøve begge deler fordi barn er formet ulikt, og noen lekker med pampers, andre med libero.

ORIGINAL: siste gang

Er mest glad i Libero, da deres up an go er helt fantastiske så snart de kan stå.

Helt i nyfødtperioden bruker jeg pampers, fordi de er  mykere.

Men jeg anbefaler dere å prøve begge deler fordi barn er formet ulikt, og noen lekker med pampers, andre med libero.

helt enig [:D]
godt formulert hihi

Absolutt ikke, men som jeg skrev tidligere - finn ut av det selv. Kjøp en pakke med hver og prøv deg frem. Bare husk at minste typen ikke brukes lenge, så ikke hamstre på forhånd. Jeg har prøvd masse ulike bleier, og for meg fungerer paampers best de første mnd, og så går jeg over til livero. Det kan endres me nestemann - så jeg kommer til å prøve ulikt her og.

Gratispakkene er jo geniale for da får man prøve litt forskjellig.  

Jeg tror jeg kommer til å dra på bleie handling en gang i mnd eller noe.
Coop extra f.eks, å handle inn et lite lager for mnd!
Vet ikke, er det lurt eller?:)

ORIGINAL: BarnIMage

Jeg tror jeg kommer til å dra på bleie handling en gang i mnd eller noe.
Coop extra f.eks, å handle inn et lite lager for mnd!
Vet ikke, er det lurt eller?:)

hm vil ikke anbefale å handle inn et så stort lager.
for de vokser så innmari fort, så plutselig sitter du der med et tonn med for små bleier [;)]

Back
Topp