lillivanilli
Elsker forumet
hva kommer du til å bruke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Snoopy*
Dette tema frusterer meg [:'(]Noen sier at jeg aldri må finne på og bruke librero men det er liksom det de selger i nærmeste butikk..Å jeg vil jo tro at ungene får utslett osv av librero pga foreldrene i begynnelsen ikke er så flink til og stelle stumpene eller de samme med pampers...Noen som har dårlig erfaring med librero her?
ORIGINAL: lillivanilli
Dette tema frusterer meg [:'(]Noen sier at jeg aldri må finne på og bruke librero men det er liksom det de selger i nærmeste butikk..Å jeg vil jo tro at ungene får utslett osv av librero pga foreldrene i begynnelsen ikke er så flink til og stelle stumpene eller de samme med pampers...Noen som har dårlig erfaring med librero her?
aldri hørt det om libero[&:]
hørtes mer ut som pampers du beskriver..
i pampersbleiene er det lotionsommangeav barna reagerer på.
ORIGINAL: BellaBonita
ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: BellaBonita
Libero [:D]
På butikken her selges libero 3-5 kilo pakkene for 12,90,- (!)
og fra 5-8kg pakkene for 19,90,- (!)
Har vært å hamstret bleier, for på den andre butikken koster de 39,90 og 49,90 (!?)
[:D]
Er de så billige i butikkene dere handler?
Veldig god erfaring med Libero på eldsteman. First Price var faktisk også bra [;)]
Men liker Libero best [:)]
Hvilken butikk er det?
Kiwi [:D]
Skjønner egentlig ikke hvorfor de er så billige der.
På de andre butikkene (rema1000, rimi, mega, obs etc) så koster de fra 39,90 til 49,90 !
Mens på den Kiwi butikken rett ved oss, koster pakkene kun 12,90!
Syntes det er helt vilt, men bra!
Og hver 4. libero pakke er jo gratis, så betalte 103 kr for 10 pakker med bleier fra 2-4kg/3-6kg (newborn og mini)
og 159 kr for 10 pakker med bleier fra 5-8kg (midi)!
Altså KUN 262 kr for 20 pakker med bleier! [:D][:D][:D]
Tenkte jeg skulle hamstre, tilfelle det var en feil i butikken.
Syntes det er skambillig.
(Tro meg, det går MYE bleier i de første månedene)
ORIGINAL: siste gang
Er mest glad i Libero, da deres up an go er helt fantastiske så snart de kan stå.
Helt i nyfødtperioden bruker jeg pampers, fordi de er mykere.
Men jeg anbefaler dere å prøve begge deler fordi barn er formet ulikt, og noen lekker med pampers, andre med libero.
ORIGINAL: BarnIMage
Jeg tror jeg kommer til å dra på bleie handling en gang i mnd eller noe.
Coop extra f.eks, å handle inn et lite lager for mnd!
Vet ikke, er det lurt eller?:)