Bleie str

mammatil3lykketroll

Gift med forumet
Junibarna 2015
Hvilke str bruker deres små i bleie no? Vi bruker Libero bleier nr 2 men trur vi må over til 3 snart..han blir 5 uker på søndag :) var 4,8 kg forrige uke..
 
Bruker 2ere, rema og pampers. Rema sine lekker fort og bruker bare opp de jeg har før jeg gir 3erne en sjangs. Pampers om natta for de absorberer best. Snart 6 uker, var 4,8 kg ved 4 uker.
 
Bruker pampers nr 2, hun er ca 5,5 kg. Men tror vi snart må begynne med nr 3, har hatt et par uhell der det tyter ut både her og der de siste dagene :p
 
Str 2. Gikk over til det for en uke siden. Blir 4 uker i morgen.

De to minste str er billige, over dobbelt pris for str 3 jo :wtf:
 
Vi bruker fortsatt str 1.. :) Prøvde str 2 fra Rema, men de tisser hun rett igjennom.. :o
 
Libero nr 1 og 2. Han er 3,5 uker :) bruker bare opp de 1 bleiene vi har igjen, siden de begynner å bli knapp. Han var 4 kg ved 2 uker.
 
Bruker Libero nr. 2, lillejenta er nettopp blitt 5 kg og de passer fint :) Hun er 8 uker i dag :)

Prøver også å bruke tøybleier når vi er hjemme :) Fungerer kjempebra! Hun er så liten at de fleste jeg har kjøpt ikke passer helt ennå, så jeg har ikke så mange. Gleder meg til å kunne bruke det hele tiden (stort sett hele tiden i hvert fall, men kanskje ikke på tur og sånt) :)
 
Akkurat kjøpt en pakke med 3 for å teste. Synes de er litt store enda, men de funker :) 7 uker :)
 
Tenkte kjøpe Coop sine minste i dag. De starter vel på 5 kg. Der er vi straks.. 5,5 uker. Men har hatt litt lekkasjer med Libero i det siste
 
Libero str 2. Han er 3 uker og 5 kg. Morsomt at han veier like mye som deres 6 uker babyer :P
 
Vi bruker Libero 2 enda. Han er åtte uker på mandag. :)
 
Nettopp begynt på Libero nr 2. Men kan fortsatt fint bruke 1. Vi har noen igjen, som lå i stellebagen. Kommer til å bruke de opp nå før jeg fortsetter på pakken med 2ere
 
Vi bruker pampers str 2, han er 12 uker og 5,4 kilo sist vi veide :-)
 
Back
Topp