Bleie str?

Nr 4! Både i pampers å libero. Guttn min er snart 8kg og har massive lår, så da må vi ha store bleier :p

Libero nr 3. Neste gang jeg kjøper bleier blir det nr 4:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

vu begynte me pampers nr 1 og var kjempe fornøyd me de. Men så syns vi de var for små å skulle ha nr 2 men da han brukte de lekte det så mye når han gjorde nr 2, så da prøvde vi libero sine nr 2 da de er litt mindre å de lekker ikke. Men liker ikke libero sine for det virker som om bare framdelen fylles me tiss... altså det trekker ikke bakover ^^ har og prøv libero nr 3 og de var bedre sånnsett men lak de og... men er snart tom for libero nr 2 og da skal vi begynne på pampers nr 2 da vi har noen pakker av de og håper de ikke lekker mere....

Han er jo en stor gutt på sikkert 6700 om ikk mere(han var 6640 for 1 1/2 uke siden) så han bør jo bruke større bleier uten problem....

Pampers nr 4 :)

Pampers nr 2. har brukt libero til nylig, kjøpt pampers fordi eg var på rema 1000. Og dei sitt mykje bedre og har ikkje lekkt, det gjorde libero sine.

Vi har brukt libero nr 3, men fra i morgen blir det rema 1000 bleier her. Brukte de til storebror og var veldig fornøyd.

Vi har brukt libero nr 3, men fra i morgen blir det rema 1000 bleier her. Brukte de til storebror og var veldig fornøyd.
Har hørt mange som er fornøyd med de. Vi prøvde de til storebror, men han fikk utslett av de. Så tror ikke jeg gidder å prøve på lillebror...:oops:

Har hørt mange som er fornøyd med de. Vi prøvde de til storebror, men han fikk utslett av de. Så tror ikke jeg gidder å prøve på lillebror...:oops:

uffda, vi hadde aldri noen slike problemer med storebror heldigvis.

Libero nr 4:)

Libero nr 3 her,men begynner med nr. 4 snart.Prøvde midi fra coop,men de lakk når hun hadde litt løs avføring.

Back
Topp