Bleie spm. igjen

Maliya!

Elsker forumet
Jeg har i grunnen flere bleiespørsmål: Jeg lurer ikke bare på hvilet merke/type bleier dere bruker, men også hvor mange det er i pakken og hvor mye de koster og hvor dere kjøper bleiene???

bruker libero 7-14kg. kjøper de som regel på kiwi. 4 for prisen av 3. husker ikke hva jeg betaler pr stk.

Jeg kjøper Pampers Baby Dry (eske med to bleiepakker), 88 stk. De koster 70 kr.. [:)]

ORIGINAL: larviksjenta

bruker libero 7-14kg. kjøper de som regel på kiwi. 4 for prisen av 3. husker ikke hva jeg betaler pr stk.

Tror det er 46,90 pr pakke [:)]

.

jeg bruker bleier fra lidel. det er 50 stk i pakka og man betaler 49 kr[:D] er kjempefornøyd med de.
dumt at lidel skal legges ned...

Pampers active fit koster 85 på rema og da er det 62 stk i pakken

ORIGINAL: ~William.sin.mamma~

jeg bruker bleier fra lidel. det er 50 stk i pakka og man betaler 49 kr[:D] er kjempefornøyd med de.

hvorfor skal de legges ned? Og når?

pampers jumbo pakke på rema.får 88 bleier for 70kr.

ORIGINAL: sas

ORIGINAL: ~William.sin.mamma~

hvorfor skal de legges ned? Og når?

fordi rema 1000 har kjøpt dem opp....[;)]

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Jeg kjøper Pampers Baby Dry (eske med to bleiepakker), 88 stk. De koster 70 kr.. [:)]

libro 7-14kg.... kjøper på kiwi... ligger nærmest og de har 4 pakke gratis.... koster mellom 45 og 50 kr tror jeg.

Libero 7-14kg. koster 44kr på prix med medlemsrabatt, er 29 stk i pakka om jeg ikke husker feil

Back
Topp