Bleie slag...

Er jeg på Bunnpris, blir det Pampers...pga hver fjerde gratis.
Er det Kiwi, blir det Libero etc etc etc...
Kan spare mye på det[8D]

Libero her, og blir å handle på Kiwi :)

Jeg krysset for begge slag og annet. Sist brukte vi nyfødt bleiene til pampers da vi syntes de var best, men da vi gikk over til up'n go bleier var vi mer fornøyd med Libero og byttet derfor til de. Denne gangen har vi tenkt til å prøve tøybleier og hvis vi synes det funker greit så skal vi bruke det i en kombinasjon med engangsbleier[:)]

Jeg har alltid likt best nyfødt bleiene til Pampers, og godt over til Libero når de har begynt med buksebleiene[:)]

Tror vi kommer til å bruke nyfødt-bleiene til Pampers, og så gå over til Libero etterhvert.[:)]

libero

og de kjøpes på obs (10kr rabatt på hver pakke)

ORIGINAL: lillebebis

Samma her.. Handler stort sett på Kiwi og der er jo hver fjerde bleiepakke "gratis"..
Har stort sett bare brukt Libero til gutten min, og synes det er best. Har prøvd Pampers litt også, men er ikke fornøyd med de. Lekker så lett igjennom. [8D]

Tøybleier her, og jeg er foreløbig den eneste som har stemt for det. [;)]

Liker best Pampers i de minste str så kommer nok til å kjøpe det i starten. Regner med vi går over til Libero når han blir stor nok til å bruke Up&Go bleiene.

jeg kommer til å bruke begge slag...liker pampers i vanlige bleir...men libero har gode up an go bleier(er lenge til babyene kan buke de)
men jeg kjøper de til sønnen[:D]

Bruke libero til førstemann, og kjem nok til å gjer det med neste og...

Bruker bleie avtalen på Kiwi

dere som kjøper bleier på kiwi[8|][:)]

Hva koster 1 pakke bleier der da? og hva med 4?

Tenker om det er billigere å kjøpe der kontra på obs feks..
-obs er prisen a 46.90 kr for en pk up and go nr6 så der betaler vi 36.90 pr pk. Dvs 147.60 for 4 pk..

ORIGINAL: lillebebis

rema koster pampers 20 kroner for de nyfødte 2-5 kilo 3-6 kilo... ingen over ingen vedsiden [;)] (hahaha nå fikk jeg lyst på melkesjokolade)

de kostet 20 kroner for 4 år siden også..

Back
Topp