bleie skift om natten??

MinniMe

Elsker forumet
skifter dere bleie i senga eller på stellerom på natten??

Markus har somregel bare et bleie skift om natten, å da har vi pleid å gå ned på stellerommet for det er jo så kaldt på soverommet, men da er jo han lys våken nor vi er ferdige...[8|]

skifter bleie på badet med lyset av, lar døren til badet stå på gløtt slik at jeg får litt "arbeidslys" [:)]. Hun våkner som regel ganske godt allikevel, men sovner etter litt pupp igjen.

Jeg skifter på badet, men vi har sånn dimmer på lyset, så det står på bare svakt. Prøver å prate og dille minst mulig, så sovner han etter litt pupp. [:)] Skifter bare bæsjebleie ja, eller når han har tisset igjennom selvfølgelig.

Her går vi til stellerommet å bytter om natta.. Har dempet lys, prater ingenting til henne, bytter bleja kjapt..Ikke smører jeg eller pudrer henne på rumpa heller..(seff hvis hun er sår,så gjør jeg d..) Blir lagt til puppen,så sovner hun etterpå..[;)] (som regel da..[8D] )

ORIGINAL: Linn1982

Vi skifter hver gang han våkner om natta og på badet med fullt lys. Sikkert ikke helt sånn det bør være, men han må skiftes på og det trengs vann til stellet så sånn blir det. [:D]

Signerer

Skifter som regel på badet, med dempet belysning. Han våkner som regel kl.6, så da er vi ikke så nøye med å skille mellom natt og dag. Får litt pupp igjen, og så er det soving igjen.

skifter i senga her..men skifter bare vis han har besja,noe han ikke har gjordt på lenge om natta..

Jeg skifter i senga... Fikk kjøpt en dimmer på ikea jeg kunne bare "koble" til nattbords lampa.. Utrolig greit..
Vi holder en ca 18 grader på soverrommet så det går greit så lenge en er kjapp... Jeg skifter til hvert ammeing pga hun bæsjer hele tiden [:D] og jeg er livredd for å få bleie utslett..

Jenta vår har alltid lagt seg rett ned igjen å sovnet etter natte våkningene så det der tydelig at det hjelper å skifte i sengen [8|]

vi skifter på badet i full belysning,men snakker ikke med han...
Går opp på rommet og gir han mat og han sovner med engang uansett...han er kjempe flink,vet at når han blir lagt i senga er det natta..Bruker bare senga om natta...

Vi skifter i senga vi, ellers så våkner han. Da tar det så lang tid før han sovner igjen.

vi skifter i senga. bruker våtservietter om nettene. det blir gjerne 2-3- bleier på natta.
jeg har ikke helt rutine på det der med å skifte mellom ammingen osv... så det blir mye rot og grining på nattestid[:(][:(][:(] 

Her skifter vi alltid om natta, for det er alltid bæsj i bleia og hvis det går for lenge så tisser han igjennom og er våt på hele ryggen... Badet er rett ved soverommet da, og jeg prater ALDRI med ham på natta, bare hvisker lavt noen ganger. Har bare ett lys der og det er ikke så sterkt. Sovner som regel etter litt mer pupp, så sant det ikke har blitt lyst ute... Da vil han ikke sovne av seg selv, men må bysses i søvn eller sovne ved siden av/oppå meg. Vurderer sterkt en rulle gardin, så kan vi kanskje få ham til å sovne på morran også... Tør IKKE skifte bleie i senga, for det hender ofte bæsjespruten står... gidder ihvertfall ikke skifte på senga midt på natta...

Back
Topp