Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kommer til å bruke libero den første tida.. Også gå over til first price bleine når han er rundt året..
Samme som jeg har gjort til jenta mi, når hun ble eldre så lukta libero bleie [:'(][:'(] når det kom tiss i de og hun tissa seg alltid gjennom på natta.. Prøvde first price bleiene og er er super fornøyd med de.. [;)]
Jeg brukte for det meste libero på datteren min. Men noen ganger også pampers. Jeg likte ikke pampers newborn bleier blandt annet. Men mye kan ha forandret seg på over 6 år [;)]
Annet. (det billigste, alltid)
Det vil si at jeg bruker pampes eller libero når det er et lite knøtt og når den blir større så går jeg over til billigste alternativ.
Blir vel first price, mulig at pampers i kjeeeeempepakninger var billigere fra coop enn first price er. vi får se[:)]
Tøybleier, hovedsaklig fra Bum Genius, men har også noen av andre merker (Muksut, Itti Bitti, Happy Heiny's, Baby Kanga, BabyBeehinds, Mother Ease, Mamabless, P'tit Bamboo - de fire siste typene er nattbleier)