Bleie-kake

spispilladisjøl

Gift med forumet
Nå har jeg endelig fått til å lage min første bleiekake, til ei lita jente som kom til verden for en uke siden. jeg synes den er blitt en smule rotete, men var ikke helt sikker på hvordan jeg skulle sette sammen alt, og med hva. Så dette ble ihvertfall mitt resultat. Mangler bare selofan (ellerhvordan det skrives) rundt . Øvelse gjør mester, desidert noe jeg kommer til å lage ved senere anledninger, for dette var utrolig koselig!

Vis meg DIN bleiekake!

Vet du ikke hva en bleiekake er, så er det noe som er utrolig populært å lage i feks USA til babyshowers. "Kake" laget med bleier der det ligger små ting som gulpekluter, leker osv rundt omkring. veldig søtt, og veldig kreativ gave til den nyfødte.

Min inneholder:
2 pakker bleier (rundt 60 stk) i str 3.
Gummistrikk til å feste bleiene.
babyhåndkle surret rundt tørkerullpapp i midten
gulpekluter
en bukse i str 50
en lue i str 50
babyleke
smokk
2 stk bamser som kaketopp
div pynt + bokstaver
papp dekt med sølvpapir som "Kakefat".

Så søt den var [:D][:D]
Min første bleiekake var gaaaaanske rotete den også,haha.
[8D]

er noe tåteflaske styr og noe greier inni,husker ikke helt,haha en stund siden den ble lagd [8D]

ORIGINAL: Frøken Lillan

Om du ikke har vært borti bleie-kake opplegget før, så anbefaler jeg å søke på "Bleie kake" på google! UTROLIG mye lekkert!
ELLER diaper cake på youtube [;)][8D]

her er min aller første bleiekake.

inni var det 2 tåteflasker fylt med godterier, var babytannbørst, sokker, body, pyjamas, bitering.. var hvertfall det jeg kom på nå i farta..

Så flotte de er! Det er først her på BV jeg har sett og hørt om bleiekake!!!

Så mange fine bleiekaker, fikk masse inspirasjon til å lage en til ei vennine som fikk en liten en forrige uke[:)]

Så fine kaker !! :))

Nøtteknekkern: Få se dine daaaa :)
Lagt ut jeg...Hmm,legge ut på nytt kanskje....[X(]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

imageshack er klikk [8|]haha

Så bildene nå. Men ikke isted :) Den var søt da!

Irriterermeg over at det er mønster i bleiene:P
JA;haha.....ENIG hehe....

her er min første bleie kake..  ganske fornøyd med resultatet. hadde også noen diamant hjerter på som lå løst å selofan.. men glømte å ta bilde.

Jeg er tydeligvis totalt ute av bleieverdenen, for jeg har ikke engang hørt om bleie-kake. Trodde med en gang at det var en ekte kake under de bamsene [8|]

ORIGINAL: Kleo79

Jeg er tydeligvis totalt ute av bleieverdenen, for jeg har ikke engang hørt om bleie-kake. Trodde med en gang at det var en ekte kake under de bamsene [8|]

sign [;)]

men det var noen flotte kaker jenter [:D]

ORIGINAL: Emmygirl83

sign [;)]

Hehe, det var det jeg glemte å legge til... Utrolig morsomme og herlige kaker! [:D]

ORIGINAL: Emmygirl83

sign [;)]

Hehe, det var det jeg glemte å legge til... Utrolig morsomme og herlige kaker! [:D]

Jeg hadde heller aldri hørt om det før min søte Frøken Lillan tok det opp over en kopp kaffe for en stund tilbake [:D]

Dæven døtte for noen kule bleie kaker[:)][:)][:)] Flinke er dere[:D]
Aldri sett sånne før jeg heller[8|]

Back
Topp