bleie barn?

Sarah26

Glad i forumet
hvordan er det med do trening? Bruker de bleier? Eller holder de seg tørre? Jeg har ei som nekter å sitte hverken på potte eller do, blir heilt hysterisk, men hu har heilt kontroll på når hu skal tisse å bæsje! Men totalt do angst! Det er bare så frustrerende'

Tobias bruker fremdeles bleie!! Og kommer sikkert til å gjøre det i laaaaang tid!![&:] Livredd for doen, og potten med gakkgakk føtter og melodi som han fikk til jul vil han ikke sitte på...[>:]
Satser på at vi prøver for fullt når sommeren kommer![:D]

Lucas bruker bleie enda, men han er kjempeflink til å gå på do. Han går mye uten bleie hjemme, å det går son regel bra [;)] Han skal være bleietør i løpet av sommeren [:)]

jepp, her bruker han bleie.
han har vært kjempeflink til å tisse på do, men d er do-nekt for tida..
vi har klistremerkeordning på badet, med pakke når han har fått et visst antall klistremerker.
Men nå er d bare ikke interessant mer. Vi stresser ikke, men planen er at han skal være tørr til sommern![:D]

Linea sluttet på fredag[:D]har fått masse fine truser[8D]

her har vi øvd lenge. men torsdag fredag og  i dag har hun vert bleiefri.. Så vi satser på at vi er færi med bleier nå . 

Vilja sluttet med bleie i august..

Det funker ikke med premie for å gå på do da? Få klistre på et klistremerke på et "do-ark" eller noe? [:)]

Her kan hun tisse på potte og bæsje på potte/do når hun vil, og det hender det at hun vil. Men hun bruker fortsatt en del bleie. Delvis er hun ikke så interessert i å slutte, og delvis er det enklere for oss å ta dette på våren. (Ser liksom for meg at det blir styr i barnehagen å tisse i dressen eller å kle av dressen for å tisse osv...)

KO popper på do, husker ikkje sist eg bytta drittbleie [:)] Men han vil ikkje tisse på do [8|] Så bruker enda bleie, men til sommeren blir det slutt [:)]

satse på sommeren eg også, hu var kjempefink å tisse på do, helt til lillebroren kom, da ble hu raskt baby igjen :)

Back
Topp