Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
hvordan er det med do trening? Bruker de bleier? Eller holder de seg tørre? Jeg har ei som nekter å sitte hverken på potte eller do, blir heilt hysterisk, men hu har heilt kontroll på når hu skal tisse å bæsje! Men totalt do angst! Det er bare så frustrerende'
Tobias bruker fremdeles bleie!! Og kommer sikkert til å gjøre det i laaaaang tid!![&:] Livredd for doen, og potten med gakkgakk føtter og melodi som han fikk til jul vil han ikke sitte på...[>:] Satser på at vi prøver for fullt når sommeren kommer![:D]
Lucas bruker bleie enda, men han er kjempeflink til å gå på do. Han går mye uten bleie hjemme, å det går son regel bra [;)] Han skal være bleietør i løpet av sommeren [:)]
jepp, her bruker han bleie.
han har vært kjempeflink til å tisse på do, men d er do-nekt for tida..
vi har klistremerkeordning på badet, med pakke når han har fått et visst antall klistremerker.
Men nå er d bare ikke interessant mer. Vi stresser ikke, men planen er at han skal være tørr til sommern![:D]
Her kan hun tisse på potte og bæsje på potte/do når hun vil, og det hender det at hun vil. Men hun bruker fortsatt en del bleie. Delvis er hun ikke så interessert i å slutte, og delvis er det enklere for oss å ta dette på våren. (Ser liksom for meg at det blir styr i barnehagen å tisse i dressen eller å kle av dressen for å tisse osv...)
KO popper på do, husker ikkje sist eg bytta drittbleie [:)] Men han vil ikkje tisse på do [8|] Så bruker enda bleie, men til sommeren blir det slutt [:)]